خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دمای اصفهان تغییر محسوسی ندارد/ احتمال بارش در نواحی شمالی

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:41
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای هوا در بیشتر مناطق این استان طی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.
استان،سلسيوس،دماي،صفر،درجه،بالاي

مینا معتمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تا پایان هفته جوی ناپایدار بر فراز استان حاکم است، اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق استان طی این مدت صاف تا کمی ابری است و در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید پیش بینی می‌شود.
به گفته وی، در نواحی غرب و جنوب استان احتمال وقوع توفان لحظه‌ای وجود دارد که در مناطق مستعد با خیزش گردوخاک محلی و کاهش شعاع دید همراه است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه شدت ناپایداری‌های جوی تا فردا پنجشنبه خواهد بود، اضافه کرد: در نواحی نیمه شمالی استان نیز وقوع بارش‌های بسیار خفیف دور از انتظار نیست.
معتمدی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: چوپانان با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.
به گفته وی، بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.