خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

با همه ابزار‌های حقوقی و غیرحقوقی در کنار پاسداران حریمِ امنیت ایران هستیم

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:41
عبدلیان پور درباره عملیات وعده صادق ۲ گفت: با همه ابزار‌های حقوقی و غیرحقوقی در کنار پاسداران حریمِ امنیت و شرافت و تمدن ایران اسلامی هستیم.
ايران،اسلامي،پاسداران،سپاه،دفاع،نقض،مطابق،حاكميت

حسن عبدلیان‌پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: بار دیگر فرزندان حیدر کرار خوابِ خیبر نشینان صهیونیست را آشفتند و یادآوری کردند که هیچ دراز دستی و ظلمی به مرز‌های مقدس ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند!
عبدلیان پور افزود: اکنون که سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به نقض حاکمیت ملی ایران اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن میهمانِ عزیزِ ایران شهید دکتر اسماعیل هنیه در خاک ایران، از حق دفاع مشروع خود مطابق قوانین و معاهدات بین المللی استفاده کرده است ضمن سپاسگزاری از این دفاع قاطع و محکم اعلام می‌کنیم تا جان با تمام ابزار‌های حقوقی و غیر حقوقی در کنار پاسداران حریمِ امنیت و شرافت و تمدن ایران اسلامی هستیم.
شامگاه ۱۰ مهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با تایید عملیات موشکی ایران با تصویب شورای‌عالی امنیت ملی و با همکاری ارتش و وزارت دفاع به سرزمین‌های اشغالی، پایگاه‌های نظامی و هوایی اسرائیل را در نقاط مختلف و اطراف تل‌آویو هدف قرار داد.
مطابق بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام پس از یک دوره خویشتنداری در برابر نقض حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و در پاسخ به تجاوز و جنایات اسرائیل انجام شد.