خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توسعه ورزش قهرمانی در اولویت چهارمحال و بختیاری

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:52
مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و ترویج ورزش قهرمانی در استان چهارمحال و بختیاری در اولویت ورزش و جوانان استان است.
ورزش،چهارمحال،بختياري،راستاي،قهرماني

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمود سلیمی در نشست شورای ورزش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: برگزاری نشست‌های شورای ورزش در راستای پیشبرد اهداف مهم توسعه ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه‌ای در استان بسیار موثر است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه ورزش حرفه و قهرمانی در چهارمحال و بختیاری گفت: در حوزه ورزش همگانی رویدادهای بسیار خوبی در حال انجام است و همایش‌های پیاده روی در سراسر نقاط استان برگزار می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پتانسیل و شرایط جغرافیایی چهارمحال و بختیاری در راستای توسعه ورزش‌های قهرمانی بیان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود و شرایط جغرافیایی خاص استان در راستای توسعه ورزش حداکثری استفاده انجام شود و ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از برنامه‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری است.
سلیمی با اشاره به برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان، نام آوران ورزشی در شهرستان‌های استان افزود: این آیین تاکنون در راستای تقدیر از تلاش و کوشش ورزشکاران در چهار شهرستان بن، سامان، اردل و خانمیرزا برگزار شد و در شهرستان‌های دیگر نیز برگزار و قهرمانان افتخارآفرین تقدیر و تجلیل خواهند شد.
انتهای پیام/7540