خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جذب 10 هزار همیار گاز دانش‌آموز در البرز - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:52
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز گفت: با حذب بیش از 10 هزار همیار گاز در مدارس استان البرز، 40 درصد حوادث ناشی از گاز کاهش یافت.
گاز،شركت،البرز،استان،مصرف،ايمني،حوادث،مدارس،انرژي،تاكيد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج کامران ایمانی فولادی مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ظهررامروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه دانش‌آموزان در اقصی‌نقاط استان البرز به‌عنوان سفیران ایمنی و فرهنگ سازان مصرف بهینه انرژی میتوانند فعالیت کنند، اظهار داشت: شرکت گاز البرز بنا دارد تجربه آموزشی سال گذشته را در مدارس با قوت در سال جدید تحصیلی تکرار کند و با برنامه ریزی انجام شده برای آموزش و جذب 10 هزار همیار گاز میان دانش آموزان برنامه ریزی کرده است.
وی با تاکید بر اینکه شرکت گاز استان البرز همواره به‌عنوان یکی از دستگاه‌های پیش‌گام اصلاح الگوی مصرف در استان با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های زیربنایی، گام‌های مؤثری در راستای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز برداشته افزود: با توجه به محدودیت‌های موجود در مصرف انرژی در وهله نخست وظیفه داریم که در حوزه انرژی به شوه‌های مختلف نهایت صرفه‌جویی را داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به‌عنوان نسل آینده نقش مهم و اساسی در حفظ سرمایه‌های ملی را از طریق تغییر نگرش و القای فرهنگ صحیح مصرف گاز طبیعی، ایفا می‌کند، تصریح کرد: آنچه برای این شرکت در کنار توسعه گازرسانی و خدمات‌رسانی اهمیت بسزایی دارد آگاهی‌بخشی به مشترکین در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز و همچنین کاهش صدمات و خطرات احتمالی ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی است و انتظار می‌رود با حضور کارشناسان شرکت گاز در مدارس، شاهد کاهش حوادث باشیم.
ایمانی فولادی تأکید کرد: جمعیت دانش آموزان در استان البرز به عنوان یک ظرفیت بالفعل می تواند آموزه های ایمنی این شرکت را به صورت مویرگی به داخل خانواده ها برده و مانع از بروز حوادث ناشی از گاز شوند.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: کاهش 40 درصدی حوادث ناشی از گاز در سال گذشته در نتیجه آموزش در مدارس بوده که امسال نیز با قوت به دنبال اجرای آن هستیم.
انتهای پیام/