خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تحقق عملیات صادق ۲ دفاع از کیان اسلامی بود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:52
سنندج_رییس دانشگاه کردستان با تقدیر از حملات موشکی سپاه پاسداران گفت: تحقق عملیات صادق ۲ که دفاع از کیان اسلامی بود موجب شادی مردم شد.
اسلامي،اسلام،صادق،كردستان،عمليات،دانشگاه،جامعه،رئيس،استكبار، ...

حامد قادرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تبریک عملیات وعده صادق ۲ اظهار کرد: تشکر از سپاه برای تحقق عملیات صادق ۲ که دفاع از کیان اسلامی بود الزامی است.
وی گفت: بیش از ۴۰ هزار شهید زن و کودک و مردم بی دفاع در غزه و سایر ملل اسلامی توسط رژیم منحوس اسرائیل به شهادت رسیدند و اگر این روند ادامه داشته باشد، جامعه اسلامی با درایت و مقتدرانه انتقام خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه کردستان افزود: وعده صادق از سوی افراد صادق روی خواهد داد، و در نظام اسلامی یک منطق و شعور خاصی وجود دارد که در زمان و مکان مناسب خود این اتفاق باید روی می‌داد.
وی تصریح کرد: این عملیات دو پیام دارد اول اینکه در زمانی عمل کند که ذهن همه آزادی خواهان دنیا صرف نظر از اینکه کجا هستند برای آن آماده باشد، و اینکه اطلاع رسانی به گونه‌ای باشد که همه را فرا گرفته باشد.
رئیس دانشگاه کردستان افزود: پیام دوم این عملیات اینکه یک اعتمادی را بین ملت ایران و جامعه اسلامی القا کند که این بخشی از اقتدار جامعه اسلامی است و ما نه بر اساس تهاجم بلکه در دفاع حرکات خود را انجام می‌دهیم.
قادرزاده اذعان کرد: دین اسلام دینی رئوف است و همواره از حق خود هم گذر می‌کند اما زمانی که نسل کشی در جریان باشد، ترویج مسائلی در دنیا برای خفه کردن مبارزات مقاومت و تحدی از حق خود در میان باشد، نظام اسلامی به عنوان داعیه کاری دلگرم کننده برای حامیان و کوبنده برای دشمنان انجام خواهد داد.
وی بیان کرد: امروز همه از این حرکت مسرت بخش عملیات وعده صادق ۲ خوشحال هستند و واقعاً برنامه‌ریزی و مدارای زمانی هم به این جهت صورت گرفت و برای این بود که اقدام در جای خود انجام شود.
وی افزود: اتفاقاتی که در فلسطین روی داده توسط رژیم از ابتدا به منظور تصرف زمین‌های نوار غزه بوده و بعد با بهره بردن از تمام روش‌های توحشی علیه ساکنان منطقه استفاده کرد.
رئیس دانشگاه کردستان عنوان کرد: اسلام تعقل و منطق پذیر است و در تلاش است که به افراد بی‌گناه آسیب نزند و در مکتب اسلام نجات یک نفر معادل احیای همه جهان اسلام است و مرگ یک انسان برابر با مرگ همه آدمی است، که این بیانگر جایگاه انسان و کرامت انسان در نزد دین اسلام است.
قادرزاده گفت: ما به همه ادیان در ایران احترام می‌گذاریم و این یعنی بلوغ فکری در جامعه ما حکم فرما است.
وی تصریح کرد: عکس‌العمل درست ما در پاسخ به جنایات رژیم مهم بود که در وقت خود انجام شد.
رئیس دانشگاه کردستان یادآور شد: استکبار در اصل با اسلام کار دارد و اتحاد جهان اسلام می‌تواند مانعی در مقابل استکبار باشد.
قادرزاده گفت: همگرایی مسلمانان نه در قالب دولتی بلکه حرکت مردمی یک اتحاد باور نکردنی را به رخ می‌کشد و با توجه به اینکه نرخ مسلمان شدن در کشورهای اروپایی افزایش یافته گواهی بر افزایش ترس استکبار است.
وی گفت: امروز اقتدار نظام اسلامی، آگاهی و هوشیاری، توسعه علمی، نیروی ایمان و انسجام باعث ایجاد انسجام در جامعه اسلامی شده است.
رئیس دانشگاه کردستان اذعان کرد: تغییر تفکر و همسو کردن ذهنیت جهان برای همراهی با فلسطین به زودی حامل خبر نابودی اسرائیل خواهد بود.
قادرزاده گفت: اسرائیل در حال ترویج ظلم و ستم است که متحد بودن ما و همراهی جوانان هوشمند و فهمیم اقتدار را به دنبال دارد.