خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توزیع 23000 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 13:53
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری از توزیع 23 هزار بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان نیازمند خبر داد.
استان،نيازمند،امداد،توزيع،كميته،پويش،نيكوكار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، جاسم محمدی امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت شهادت سید حسن نصرالله و همچنین پاسخ کوبنده کشورمان به رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: 23 هزار بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد
وی افزود: این تعداد بسته لوازم‌التحریر به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و حمایتی، مراکز و مؤسسات خیریه، بانک‌ها و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) میان دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به حمایت کمیته امداد استان از 19 هزار و 800 دانش‌آموز در استان افزود: مابقی این بسته‌های لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان نیازمند(غیرتحت حمایت) مدارس توزیع می‌شود.
از آغاز پویش شور عاطفه‌ها تاکنون مجموع کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیران به دانش‌آموزان نیازمند استان به 13 میلیارد تومان رسیده است.
محمدی با تشریح به روش‌های مشارکت در این پویش اضافه کرد: مراجعه به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین کد دستوری #038*8877* و شماره حساب 0412_5003_9979_6037 برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های مردم نیکوکار استان در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/7540