خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کامران دوباره می‌تواند قهرمان وزن ۹۲ شود/یک مرحله دیگر اردو داریم

مهر | ورزشی | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 15:46
مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: تا زمان اعزام به رقابت‌های جهانی زیر ۲۳ سال و اوزان غیر المپیکی یک مرحله اردوی دیگر در دستور کار داریم.
كشتي،تيم،وزن،كيلوگرم،ملي،گيران،المپيكي،اوزان،آلباني،حريفان،آزاد

به گزارش خبرگزاری مهر، احسان امینی مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد شرایط تیم‌های ملی اوزان غیر المپیکی و زیر ۲۳ سال برای حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی گفت: در ابتدای تمرینات تست‌هایی را از نفرات خود گرفتیم و کشتی گیران به لحاظ بدنی در شرایط مطلوبی نبودند، اما رفته رفته با انجام تمرینات و برنامه‌های آماده سازی در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند.
رضا مؤمنی در وزن ۶۱ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم، محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم و کامران قاسم پور نمایندگان کشتی آزاد کشورمان در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی هستند که روزهای ۷ تا ۱۰ آبان ماه رقابت‌های خود را در آلبانی برگزار خواهند کرد.
وی در مورد حضور رقبای مطرح به خصوص در وزن ۹۲ کیلوگرم گفت: سطح مسابقات اوزان غیر المپیکی به ویژه در وزن ۹۲ کیلوگرم با حضور کامران قاسم پور مدافع قهرمانی این وزن، عبدالرشید سعداله یف قهرمان وزن ۹۷ و دیوید تیلور قهرمان وزن ۸۶ کیلوگرم که در ۹۲ کیلوگرم کشتی خواهند گرفت بسیار بالاست.
اکثر حریفان را آنالیز کرده‌ایم و بر اساس آن بر روی کشتی گیران خود کار می‌کنیم.
البته قطعاً سایر کشورها نیز کشتی گیران ما را آنالیز می‌کنند.
امینی در خصوص کار سخت قاسم پور، گفت: کامران این توانایی و پتانسیل را دارد که بار دیگر قهرمان این وزن شود و مطمئنم که از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد کشتی گیران زیر ۲۳ سال گفت: شرایط تیم امید نیز خوب است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند، لیست کشتی گیران حاضر در مسابقات جهانی این رده منتشر شده و آنالیز حریفان مطرح آنها نیز در دستور کار است.
امیدوارم که نمایندگان کشورمان که روزهای ۳۰ مهر تا ۶ آبان ماه در آلبانی به مصاف حریفان خود می‌روند، بار دیگر بتوانند برای کشور عزیزمان افتخارآفرین باشند.
امینی در مورد سطح مسابقات زیر ۲۳ سال جهان و اوزان غیر المپیکی، تصریح کرد: تیم‌های روسیه و آمریکا حریفان اصلی ما هستند و در کنار این دو تیم، تیم‌های گرجستان، ژاپن و هند نیز نفرات مطرحی را دارند.
وی در مورد اردوهای تیم ملی تصریح کرد: این مرحله از اردو تا روز ۱۶ مهرماه ادامه خواهد داشت و پس از چند روز استراحت مرحله پایانی اردوی ما آغاز خواهد شد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد برنامه‌های این تیم پس از حضور در رقابت‌های جهانی آلبانی، خاطرنشان کرد: قرار است که در یک مسابقه تیم به تیم در روسیه به میدان برویم که بستگی به تصمیم نهایی فدراسیون و کادر فنی دارد.
پس از آن برنامه فنی ما برای سال ۲۰۲۵ میلادی آغاز می‌شود و استارت کار با اجرای چرخه‌ی انتخابی تیم ملی و رقابت‌های قهرمانی کشور در دی ماه خواهد بود.