خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

«وعده صادق2» برای ایران عزت و برای جبهه مقاومت غرور آفرید

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 15:53
رئیس شورای عالی استان ها گفت: عملیات «وعده صادق2» برای ایران عزت، برای خاورمیانه آبرو و برای جبهه مقاومت غرور آفرید.
ايران،وعده،رژيم،اسلامي،لبخند،غزه،صهيونيستي،مقاومت،لبنان،عملي ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، موسی الرضا حاجی بگلو در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن تبریک عملیات وعده صادق2 اظهارداشت: وعده صادق2 برای ایران عزت، برای خاورمیانه آبرو و برای نیروهای مقاومت غرور آفرید و لبخند و شادی را برای کودکان و مردم مظلوم و مقاوم غزه و لبنان به ارمغان آورد و قلب تمام مردم آزاده جهان را شاد و بغض فروخورده آنان را به لبخند تبدیل کرد.
وی افزود:وعده صادق2، برای مردم بزرگ ایران و مظلومان غزه و لبنان و آزادگان جهان، فراموش‌نشدنی خواهد بود.
دلاورمردان ما با تدبیر و درایت مقام معظم رهبری و در جهت عمل به وعده صادق ایشان، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح در این عملیات چنان سیلی محکمی به رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی زدند که اثرات آن انکارشدنی نیست.
حاجی بگلو تصریح کرد: ضربات مهلک و سنگین جمهوری اسلامی ایران به رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی در آستانه سال جدید عبری، معجزه‌ای است که با کمک خداوند و برکت خون سرداران شهید این جبهه از جمله اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس، سیدحسن‌نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، سردار شهید عباس نیلفروشان و دیگر شهدای راه آزادی قدستان به فروپاشی کامل این رژیم ستمگر خواهد انجامید.
رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: عملیات وعده صادق2 برای ایران عزت، برای خاورمیانه آبرو و برای نیروهای مقاومت غرور آفرید و لبخند و شادی را برای کودکان و مردم مظلوم و مقاوم غزه و لبنان به ارمغان آورد و قلب تمام مردم آزاده جهان را شاد کرد و بغض فروخورده آنان را به لبخند مبدل کرد.
وی ادامه داد: رژیم پلید، خبیث و کودک‌کش صهیونیستی بداند، همان‌گونه که فرماندهان نظامی و مقامات جمهوری اسلامی ایران بیان کرده‌اند در صورتی که کوچکترین اشتباهی از آن‌ها سر بزند و دست از پا خطا کنند، پاسخ ایران، محکم‌تر و دردآورتر خواهد بود.
حاجی بگلو خاطرنشان کرد: به نمایندگی از جامعه بزرگ شورایی کشور با قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همراهی ارتش جمهوری اسلامی ایران و وزارت دفاع، انجام عملیات «وعده صادق2» را به ملت بزرگ ایران و تمام مظلومان و آزادگان جهان به ویژه جبهه مقاومت ‌و مردم مظلوم غزه تبریک می‌گویم و جنایت‌ها و ترورهای رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت، عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسئلت می‌کنم و اطمینان دارم به زودی جشن نابودی اسرائیل را در کنار یکدیگر برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/282