خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

زنگ آغاز راه نصرالله در بیرجند نواخته شد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 15:53
همزمان با سراسر کشور صبح امروز زنگ آغاز راه نصرالله به دنبال حملات موفق موشکی سپاه پاسداران به سرزمین های اشغالی در مدارس خراسان جنوبی به صدا درآمد.
پاسداران،سپاه،موشكي،عمليات،اسلامي،نصرالله،خوشحالي،روحانيون،شعار

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، درپی حملات موفق موشکی سپاه پاسداران به سرزمین‌های اشغالی و همزمان با سراسر کشور، صبح امروز زنگ آغاز راه نصرالله در مدارس خراسان جنوبی نیز نواخته شد.
دانش‌آموزان استان با شرکت در این مراسم، خوشحالی خود را از عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی اعلام کردند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.
هدف از برگزاری این برنامه، آشنایی نسل جدید با جریان مقاومت و رهبران آن به ویژه شهید سیدحسن نصرالله است.
در این همایش یک روزه که امامان جمعه و سر شبکه‌های تبلیغی حضور داشتند پس از انجام شعار توسط روحانیون مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تقدیر و تجلیل از حرکت رزمندگان سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح در انجام عملیات موشکی موفق شب گذشته پیرامون وظایف روحانیون در موقعیت کنونی و شناخت دشمن و رفع شبهات مطالب سخنرانی کرد.
حجت الاسلام حجت سالاری‌مکی گفت: برای شناخت دشمن و نحوه دشمنی آنان باید ثابت قدم و معنویت داشته باشیم.
در جریان عملیات موشکی سپاه پاسداران ظرف مدت 2 ساعت 90 هزار توئیت ایجاد شد و ما امروز بیشتر از همه به گفتمان مقاومت نیاز داریم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: می‌توان با استفاده از فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در رسانه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را برای مردم تبیین و خنثی کرد.
حمله موشکی ایران اسلامی توسط نیرو‌های سپاه پاسداران درس خوبی به اسرائیل داد و باعث خوشحالی مردم شد.
انتهای پیام/ 252