خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تحویل واحد مسکونی مشمولان طرح جوانی جمعیت قم تا پایان سال

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 15:53
مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری قم از تعیین تکلیف واحد مسکونی مشمولین قانون جوانی جمعیت در این استان خبر داد و گفت: واحدهای مسکونی واجدین شرایط تا پایان سال تحویل خواهد شد.
جواني،قم،جمعيت،استان،تاكيد،زمين،سطح

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، مریم عرب‌نژاد امروز در حاشیه نهمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با اشاره به تاکید استاندار بر اجرایی‌کردن مصوبات مرتبط با حمایت از مشمولین قانون جوانی جمعیت، افزود: با تاکید وی مقرر شد اداره‌کل راه و شهرسازی استان در خصوص افراد مرتبط با جوانی جمعیت و دارای سه فرزند و بیشتر که تا پایان شهریورماه سال جاری ثبت‌نام کرده‌اند، تا پایان سال 1403 وضعیت این افراد را تعیین تکلیف کرده و واحدها را تحویل مشمولین دهد.
وی ادامه داد: واگذاری زمین در سطح روستاها نیز موضوع دیگری بود که مورد تاکید استاندار قم قرار دارد، و دستورالعمل اجرایی آن به دستگاه‌های ذی‌ربط ابلاغ شده‌است و اداره کل بنیاد مسکن استان ملزم است تا برای جوانانی که در سطح روستا ساکن بوده و ازدواج کرده‌اند، در اسرع‌ وقت و در کمتر از سه ماه زمین، جهت ساخت منزل مسکونی تحویل داده شود.
رییس بخش واگذاری اداره‌کل راه و شهرسازی قم نیز با اشاره به وضعیت اجرای قانون جوانی جمعیت، گفت: تاکنون هفت هزار قطعه زمین رایگان این طرح در استان برای زوج‌های دارای شرایط واگذار شده‌است.
محمد محمدیان افزود: در سطح استان قم 12 هزار نفر برای بهره‌مندی از مزایای این طرح ثبت‌نام کرده‌اند که بخش عمده‌ای از آنها تایید و روند بررسی بقیه متقاضیان نیز در دست انجام است.
انتهای پیام/