خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دکترای افتخاری به شهید آل هاشم اعطا شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 15:58
قم- همزمان با برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ مدرک دکترای افتخاری از سوی دانشگاه ادیان و مذاهب به شهید آل هاشم اعطا شد.
دانشگاه،مذاهب،اديان،آئين،تحصيلي،شهيد،برجسته

به گزارش خبرنگار مهر، آئین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه ادیان و مذاهب ظهر چهارشنبه در محل سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.
در این آئین شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی، کشوری و بین المللی حضور داشتند که دکتر غلامرضا اعوانی «چهره ماندگار فلسفه و عضو پیوسته فرهنگستان علوم» به سخنرانی پرداخت.
در پایان آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ دانشگاه ادیان و مذاهب که با حضور شخصیت‌های برجسته حوزوی و دانشگاهی و بین المللی برگزار شد از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان برتر دانشگاه ادیان و مذاهب تقدیر به عمل آمد.
شهید آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دانشجوی رشته شیعه شناسی دانشگاه ادیان و مذاهب و آماده دفاع از رساله خود بود که در سانحه سقوط بالگرد به همراه شهید رئیسی و جمعی دیگر از مسئولین کشوری و لشکری به فیض شهادت نائل آمد و این مدرک نظر به سوابق تحصیلی و مدارج علمی این شهید والامقام، به خانواده محترم‌شان تقدیم شد.