خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

لزوم افزایش خدمات الکترونیکی به دانشجویان

تسنیم | سیاسی | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 17:52
رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: لزوم افزایش خدمات الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است به نحوی که سبب شویم تا دانشجویان بدون اتلاف وقت و به صورت الکترونیکی از خدمات این سازمان بهره مند شوند.
سازمان،دانشجويان،امور،حبيبا،خدمت،الكترونيكي،كاركنان،رساني

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ سعید حبیبا معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان از ادارات و بخش های مختلف این سازمان بازدید و با روند کاری کارکنان آشنا شد.
در این دیدار حبیبا با حضور در محل کار یکایک همکاران سازمان امور دانشجویان، از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت رسانی قرار گرفت.
کارمندان نیز در فضایی صمیمی به بیان مشکلات و مسائل کاری و پیشنهاد راهکارهایی برای بهبود خدمت رسانی پرداختند.
رئیس سازمان امور دانشجویان در دیدار با کارکنان این سازمان ضمن تایید بر تکریم ارباب رجوع گفت: لزوم افزایش خدمات الکترونیکی بسیار حائز اهمیت است به نحوی که سبب شویم تا دانشجویان و دیگر افرادی که برای دریافت خدمات به این سازمان مراجعه می کنند بدون اتلاف وقت و به صورت الکترونیکی از خدمات این سازمان بهره مند شوند.
حبیبا ادامه داد: اکنون افتخار می کنیم که در سازمان امور دانشجویان با مجموعه ای از نیروهای مخلص، توانمند، فرهیخته و دارای روحیه جهادی مواجه هستیم که برغم همه سختی‌ها، مخالصانه، صادقانه به مردم خدمت می کنند.
معاون وزیر علوم در پایان، آشنایی بهتر و بیشتر با ماهیت و ابعاد و جوانب مختلف کار در این مجموعه تخصصی و اهتمام جدی در رفع مشکلات موجود را از مهمترین اهداف این بازدیدهای میدانی عنوان کرد.
انتهای پیام/