خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حمایت مردم بزرگترین سرمایه نیروهای مسلح است

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 17:52
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: حمایت مردم همواره بزرگ ترین سرمایه نیروهای مسلح بوده و حضور ملت ایران برای جهان این پیام را به دنبال دارد که همواره پشت نیروهای مسلح و رهبری ایستاده ایم و به فرمان فرمانده معظم کل قوا لبیک می گوییم.
ايران،حمله،سپاه،مسلح،نيروهاي،شهيد،پاسخ،انتقام،قوا،فرمان،فرمانده

سرهنگ پاسدار محمد گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، در حاشیه اجتماع مردمی حمایت از حمله موشکی سپاه در اراک با اشاره به پیام حمله ایران برای رژیم اسرائیل و همراهان وی در منطقه و دنیا گفت: حمله موشکی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی طبق فرمان فرمانده معظم کل قوا اتفاق افتاد که فرمودند هر کسی هر توانی دارد به میدان بیاورد و بر همه واجب و فرض دانستند که در این امر مهم مشارکت داشته باشند.
وی افزود: حمله سپاه پاسداران به قلب تل آویو این پیام را برای جهانیان به دنبال دارد که اگر از حق خود تعدی کنند با آنها برخورد قاطع صورت خواهد گرفت، زیرا آنها به این قضیه دامن زدند و شهید هنیه را در خاک کشور ایران به شهادت رساندند و باید پاسخ ایران را در برابر اقدام جنایتکارانه خود دریافت می‌کردند.
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها اعلام کرد که انتقام خون شهید هنیه که در کشور ما مهمان بود را خواهیم گرفت، زیرا دشمن به مملکت ما تعرض کرده و باید پاسخ کوبنده به این اقدام بی‌شرمانه و جنایتکارانه آنها داده شود و حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین اشغالی در پاسخ به اقدامی بود که رژیم صهیونیستی انجام داد.
گودرزی عنوان کرد: انتقام‌های بعدی از رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی در پیش است، زیرا هنوز انتقام شهید سلیمانی از آنها گرفته نشده و انشاءلله نیروهای مسلح در وقت مناسب انتقام شهید سلیمانی‌ها را خواهند گرفت، دشمن باید بداند اگر اقدامی علیه کشورمان انجام دهد شروع کننده جنگ هستند، اما پایان دهنده آن نخواهند بود و دنیا باید بداند ما به دنبال جنگ نیستیم اما هر گونه تجاوز به میهن اسلامی‌مان، توسط نیروهای مسلح ما مقتدرانه پاسخ داده خواهد شد.
وی با تقدیر از حضور و شادی ملت ایران در خیابان‌ها برای حمایت از اقدام شجاعانه نیروهای مسلح در حمله به کشور اسرائیل، خاطرنشان کرد: حمایت مردم همواره بزرگ‌ترین سرمایه نیروهای مسلح بوده و حضور ملت ایران برای جهان این پیام را به دنبال دارد که همواره پشت نیروهای مسلح و پشت سر رهبری ایستاده‌ایم و به فرمان فرمانده معظم کل قوا لبیک می‌گوییم، بنابراین زمانی که فرمانده معظم کل قوا فرض اعلام کردند؛ ملت فهیم ایران برای اطاعت از فرمان رهبری در صحنه حضور پیدا کردند.
انتهای پیام/711/