خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات وعده صادق دل تمام آزادی‌خواهان جهان را شاد کرد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 17:52
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملیات وعده صادق 2 نه تنها دل مسلمانان بلکه دل تمام آزادی خواهان جهان را شاد کرد.
شادي،نريماني،كرمانشاه،نكند،مسلمان،مظلومان،سيلي،كفر

آیت‌الله امان نریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه عملیات وعده صادق 2 یکی از وعده‌های قطعی خداوند برای در هم کوبیدن کفر است، گفت: این عملیات سرآغازی برای فروپاشی کفر جهانی است.
وی عنوان کرد: نه تنها ملت ایران، بلکه فلسطین و یمن و تمام افرادی که درگیر جنایت‌های استکبار هستند و فراتر از آن تمام آزادی‌خواهان دنیا از سیلی که به اسرائیل زده شده خوشحال هستند و کسی نمی‌تواند این شادی را پنهان کند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: رسانه‌های معاند تمام تلاش خود را می‌کردند که بگویند مردم راغب به این برخورد نیستند اما امروز کسی را پیدا نمی‌کنید با تمام وجود شادی نکند و از سپاه و نیروهای مسلح حمایت نکند.
نریمانی افزود: صحنه شادی مردم به قدری روشن و واضح است که هر جا را نگاه می‌کنیم مردم شاد و خرسند هستند و تمام مسلمانان و غیرمسلمانانی که از یکه‌تازی‌های آمریکا به تنگ آمده بودند در این شادی شریک هستند.
وی بیان کرد: همانطور که فرماندهان ما گفتند ما هنوز از ابزارهای تعجب‌برانگیز و تسلیحات کوبنده خود استفاده نکرده‌ایم و در صورتی که اسرائیل دست از پا خطا کند این ابزارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه فرد مسلمان نمی‌تواند نسبت به مسلمانان و حتی غیرمسلمانان بی‌تفاوت باشد گفت: همانطور که امام(ره) فرمودند ما کنار تمام مظلومان جهان ایستاده‌ایم، هرچند این مظلومان در اروپا و آفریقا باشند و اگر مظلوم مسلمان باشد باز هم مسئولیت سنگین‌تر است.
نریمانی افزود: مگر کسی می‌تواند ادعای مسلمانی کند و مسلمان دیگری در گوشه‌ای از عالم سیلی بخورد و در عین داشتن قدرت از او دفاع نکند.
انتهای پیام/