خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توجه به مسیرهای مواصلاتی دهلران خواست عامه مردم است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 19:41
ایلام-امام جمعه دهلران گفت: توجه به مسیرهای مواصلاتی دهلران خواست عامه مردم است.
شهرستان،دهلران،دادستان،قضايي،استان،توجه،عامه،دادگستري،دستگاه ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن موسوی ظهر چهارشنبه در جلسه تکریم و معارفه دادستان جدید دهلران و شورای اداری شهرستان ضمن تبریک وعده صادق (۲) گفت: همه کشورهای آزادی خواه دنیا دیشب خوشحال شدند و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان طنین انداز شد.
وی با اشاره به اینکه راه مقاومت ادامه دارد، بیان کرد: قطعاً رزمندگان اسلام خون سید حسن نصرالله رهبر حزب الله و دیگر شهیدان مقاومت و سردار رشید اسلام نیلفروشان را از اسرائیل غاصب خواهند گرفت.
امام جمعه دهلران با اشاره به اینکه یکی از مطالبات به حق مردم شهرستان دهلران تعریض مسیرهای مواصلاتی است، تصریح کرد: خوشبختانه اقداماتی خوبی شروع شده ولی عدم تزریق به موقع اعتبار سبب شده این پروژه‌ها یا تعطیل یا به کندی کار شود.
موسوی اظهار کرد: شهرستان دهلران قطب کشاورزی استان است لذا توجه به مشکلات کشاورزان و تامین کود و ادوات کشاورزی از موضوعات مهم و نیازهای شهرستان است که مسئولان اجرایی باید برای کشاورزان منطقه فراهم کنند.
وی به عدم راه اندازی کارخانه سیمان و پتروشیمی دهلران اشاره کرد و افزود: متاسفانه پتروشیمی دهلران و کارخانه سیمان سالهاست بلاتکلیف مانده و انتظار می‌رود تعیین تکلیف شوند چرا که راه اندازی این شرکت‌ها نقش مهمی در تولید و اشتغال جوانان بیکار منطقه دارد.
امام جمعه دهلران ضمن انتقاد از گران فروشی در شهرستان دهلران، گفت: چرا باید برخی اقلام مصرفی از جمله صیفی وسبزیجات شهرستان که از دزفول تامین می‌شود به قیمت گزاف به مردم عرضه شود این در حالی است که میوه و تره بار که از دزفول به مرکز استان ارسال می‌شود از دهلران ارزان‌تر است که این بیانگر عدم نظارت متولیان در شهرستان را می‌رساند.
وی ضمن تقدیر از دادستان استان و مجموعه قضایی شهرستان دهلران گفت: سامان دادن به بازار دهلران خواست مردم است که انتظار می‌رود دستگاه قضایی استان و شهرستان و تعزیرات به این مهم هم توجه جدی داشته باشند.
دستگاه قضایی با جدیت حقوق عامه را در شهرستان دنبال می‌کند
رئیس دادگستری شهرستان دهلران گفت: دستگاه قضایی با جدیت حقوق عامه را در شهرستان دنبال می‌کند قضایی و همکاران قضایی ما بر اساس وظایف ذاتی خود در خدمت مردم خواهد بود
بهنام تیرافکن ضمن تبریک عملیات موشکی وعده صادق (۲)، گفت: این حمله اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به رخ دشمنان کشید.
وی بیان دادستان جدید فردی دلسوز و خادم مردم است؛ گفت: با شناختی که از دادستان جدید دارم به طور قطع این انتصاب منشا خیر و برکت برای دهلران خواهد بود.
رئیس دادگستری شهرستان دهلران اظهار داشت: برخورد قانونی با متصرفین اراضی ملی، قاچاقچیان سلاح و مهمات و جلوگیری از ورود اتباع بیگانه و اجرای حقوق عامه از جمله موارد مهمی است که در دستگاه قضایی شهرستان دهلران دنبال می‌شوند.
در مسیر گره گشایی از مشکلات مردم تمام ظرفیت‌ها بهره خواهم برد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: با توجه به سوابق خدمت در این شهرستان بر مشکلات واقف هستم و به طور قطع در مسیر گره گشایی و خدمت به مردم از همه توان و ظرفیت‌ها بهره خواهم برد.
حسین پناهی افزود: با برنامه‌های مدون در بحث حقوق عامه برای توسعه همه جانبه شهرستان تلاش خواهم کرد
وی به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان اشاره کرد و اظهار کرد: هر حوزه‌ای که زمینه لازم را برای رشد، پیشرفت و توسعه بیشتر شهرستان دارد در این راستای نیز حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.
دادستان جدید دهلران نیز با قدردانی از اعتماد رئیس کل دادگستری و دادستان استان گفت: قطعاً مردم داری و رسیدگی به مشکلات مردم بر اساس قانون و توجه به ماموریت محوله از موضوعات مهمی است که مورد توجه این دادستانی است.
پیش از این بهنام تیرافکن دادستان شهرستان دهلران بود که با انتصاب وی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان، حسین پناهی به عنوان دادستان جدید شهرستان دهلران معرفی شد.