خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۷۹ درصد اعتبار مصوب شش ماهه شهرداری بجنورد محقق شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 19:41
بجنورد_ نایب رییس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ۷۹ درصد اعتبار مصوب شش ماهه و ۴۰ درصد کل اعتبار مصوب شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۳ محقق شد.
مصوب،درصد،تومان،اعتبار،هزينه

یوسف مغروری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعتبار مصوب شهرداری بجنورد برای سال ۱۴۰۳ به میزان ۱,۶۱۰ میلیارد تومان است که از این میزان ۸۰۵ میلیارد تومان مصوب شش ماه اول بوده است.
وی ادامه داد: ۷۹ درصد اعتبار مصوب ۶ ماهه و ۴۰ درصد کل اعتبار مصوب شهرداری بجنورد در سال ۱۴۰۳ محقق شد.
وی با اشاره به موفقیت‌های درآمدی شهرداری تاکید کرد: جذب ۷۵ میلیارد اعتبار دولتی از جمله این موفقیت‌ها است که ۱۱ میلیارد تومان به اجرای طرح ساماندهی بستر و حریم رودخانه مسیل جوادیه، ۳.۵ میلیارد تومان به تکمیل پل کشاورز، ۲۳.۸ به خرید دستگاه ویندروترنر کارخانه کمپوست، ۱۹ میلیارد برای دفن گاه زباله و ۱۸ میلیارد به خرید اتوبوس اختصاص یافته است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بجنورد درباره هزینه کرد اعتبارات مصوب شهرداری تصریح کرد: در ۶ ماهه ابتدای امسال ۶۳۸ میلیارد تومان معادل ۷۹ درصد مصوب شش ماهه و۴۰ درصد اعتبار مصوب سال در ردیف‌های درآمدی محقق شده است.
مغروری ادامه داد: از کل اعتبار یا درآمد محقق شده ۴۸۱ میلیارد هزینه شده است که معادل ۶۰ درصد هزینه مصوب ۶ ماهه و۳۰ درصد هزینه مصوب سال ۱۴۰۳ است.
وی تصریح کرد: از اعتبارات هزینه شده ۶ ماهه اول ۲۱۰ میلیارد تومان معادل ۴۴ درصد در بخش جاری و ۲۷۱ میلیارد تومان معادل ۵۶ درصد در بخش عمرانی هزینه شده است.