خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

164 کیلومتر فیبر نوری در شهر اردبیل اجرایی شده است

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 19:52
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح فیبر نوری منازل و کسب وکارها در شهر اردبیل با تلاش و همت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل و شهرداری تاکنون 164 کیلومتر پیشرفت دارد.
اردبيل،استان،طرح،شهر،فيبر،منازل

سید کمال‌الدین میرجعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل، با اشاره به بهره‌برداری از مرحله نخست طرح فیبر نوری منازل و کسب ‌و کارها در شهر اردبیل با 40 هزار پورت برای واگذاری، از تداوم اجرای این طرح و پیشرفت 164 کیلومتری آن با همت اداره ‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل و شهرداری خبر داد.
وی تصریح کرد: مرحله نخست طرح فیبر نوری منازل و کسب ‌و کارها در شهر اردبیل در شهریور سال‌جاری به بهره‌برداری رسید که 40 هزار پورت در این مرحله واگذار می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: طرح فیبر نوری منازل و کسب ‌و کارها در شهر اردبیل با تلاش و همت اداره‌ کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و شهرداری تاکنون 164 کیلومتر پیشرفت دارد و 439 دستگاه FAT در آن نصب شده است.
میرجعفریان افزود: علاوه بر شهر اردبیل، این طرح در شهرستان نیز در اسفند سال گذشته تکمیل و به بهره‌برداری رسید.
وی در مورد راه‌اندازی دکل‌های ارتباطی در روستاهای استان اردبیل خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری 59 دکل ارتباطی با اعتبار بیش از 234 میلیارد تومان در 71 روستای استان راه‌اندازی شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: این دکل‌های ارتباطی چهار هزار و26 خانوار از روستاییان استان اردبیل را تحت پوشش خود قرار داده است.
انتهای پیام/132