خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 11 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

دنیا مدیون موشک‌های عملیات «وعده صادق ۲» است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 20:01
بندرعباس - مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه، رژیم صهیونیستی را شر مطلق و غده‌ای چرکین دانست و گفت:دنیا مدیون موشک‌هایی است که بر سر رژیم صهیونیستی شلیک شد.
نصرالله،سيد،حسن،سازش،تاكيد،مسؤول،رئيسي،فقيه،سپاه،نمايندگي،دريايي

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی در آئین گرامیداشت شهدای مقاومت در گلزار شهدای بندرعباس، اظهار کرد: همه دنیا معترف هستند که سید حسن نصرالله رهبری مقتدر بود و توانست یک مجموعه مقتدر و منحصر به فردی را در لبنان و منطقه ایجاد کند.
وی افزود: راز موفقیت شهید سید حسن نصرالله ولایتمداری، ولایت‌پذیری و اطاعت پذیری بود و اگر بخواهم کسی را مثال بزنم صد در صد مطیع رهبر و امام خود بود باید سید حسن نصرالله را مثال بزنم.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: سید حسن نصرالله در خودسازی و کسب معارف دینی بسیار خوب عمل کرده بود و به هیچ عنوان خود برتر بینی نداشت از این رو خود را مطیع محض ولایت می‌دانست.
وی افزود: شهید سید حسن نصرالله رهبری هنرمند بود و توانست انسان‌های وارسته‌ای چون خودش را تربیت کند که جز خداوند کسی را نبینند و در مقابل کفر و ظلم بایستند.
حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی گفت: شهید نصرالله به امام خامنه‌ای باور داشت و نتیجه باور او را می‌توان در جنگ ۳۳ روزه دید که با باور راستین به پیام مقام معظم رهبری عمل کرد و با مقاومت به پیروزی دست پیدا کرد.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به سابقه دشمنی یهود با مسلمانان، تاکید کرد: همه ابعاد دشمن را باید بشناسیم و ما در مقابل دشمن دو راه بیشتر نداریم که یا باید بجنگیم و یا تن به سازش بدهیم و ما قبلاً نتیجه سازش را دیده‌ایم و تا به امروز هم تاوان آن را می‌دهیم.
وی افزود: در موضوع فلسطین، سازش جز خفت و خاری به همراه نخواهد داشت چرا که ما سازش را در جریان فلسطین بارها امتحان کرده‌ایم و نتیجه‌ای در بر نداشته است.
رئیسی، تاکید کرد: سید حسن نصرالله راه ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی را انتخاب کرد و مقاومت موجب شد که حزب الله لبنان روز به روز قوی‌تر شود و شعار نیل تا فرات را منسوخ کند.
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: تمام دنیا مدیون سید حسن نصرالله و موشک‌هایی هستند که در عملیات وعده صادق ۲ به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد چرا که رژیم صهیونیستی شر مطلق است و در جنایتگری به هیچ اصولی پایبند نیست و کل دنیا می‌دانند که یهود همه ابعاد اقتصادشان را گروگان گرفته است.