خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

هنوز امکان دستیابی به راه‌حل دیپلماتیک وجود دارد

مهر | بین‌الملل | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 21:29
سران کشورهای گروه- ۷ امروز در بیانیه ای مشترک درباره تحولات منطقه اعلام کردند: هنوز امکان دستیابی به راه‌حل دیپلماتیک وجود دارد.
سران،منطقه،اعلام،اشغالي،اراضي،محكوم،شهيد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دویچه وله، سران کشورهای گروه- ۷ امروز چهارشنبه بدون محکوم کردن تداوم جنایت‌های اشغالگران قدس و تنش آفرینی‌های این رژیم در منطقه، عملیات وعده صادق ۲ از سوی ایران علیه اراضی اشغالی را محکوم کرده و خواستار کاهش تنش‌ها در منطقه شدند.
بر اساس اعلام این رسانه، سران ۷ کشور صنعتی دنیا موسوم به گروه- ۷ (G۷) در بیانیه‌ای مشترک با ابراز نگرانی نسبت به وخامت اوضاع در غرب آسیا با اتخاذ موضعی عوام فریبانه اعلام کردند: ادامه بحران در این منطقه به نفع احدی نیست.
سران کشورهای آلمان، فرانسه، بریتانیا، ایتالیا، ژاپن، کانادا و آمریکا با بیان اینکه هنوز امکان دست یابی به یک راه حل دیپلماتیک وجود دارد، ادعا کردند: برای کاهش تنش‌ها در خاورمیانه تلاش خواهند کرد!
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به شهادت شهید هنیه، سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان، قلب اراضی اشغالی را هدف گرفتیم.
چنانچه رژیم صهیونیستی به عملیات ایران واکنش نشان دهد با حملات کوبنده مواجه خواهد شد.