خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حزب‌الله نظامیان صهیونیست را موشک‌باران کرد

مهر | بین‌الملل | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 21:46
حزب‌الله لبنان اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در مناطق اشغالی «عفدون» و «روش بینا» را هدف حمله موشکی قرار داده است.
لبنان،صهيونيستي،رژيم،رزمندگان،نظاميان،ارتش،عمليات،روز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید رزمندگان مقاومت اسلامی علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای در این رابطه اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و راستای در دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه روز چهارشنبه دوم اکتبر ۲۰۲۴ تجمع نیروهای دشمن اسرائیلی را در منطقه عفدون واقع در شرق نهاریا با چندین موشک هدف قرار دادند.
ساعت ۲۰:۰۰ به وقت محلی نیز رزمندگان حزب‌الله لبنان تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهرک صهیونیست‌نشین «روش بینا» را موشک‌باران کردند.
با احتساب این ۲ عملیات، شمار عملیات انجام شده از سوی حزب‌الله لبنان علیه ارتش رژیم صهیونیستی در روز جاری به ۲۷ عملیات می‌رسد.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که نبردهای سنگین میان ارتش این رژیم و رزمندگان حزب‌الله لبنان در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.
علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی از قطع برق شهرک‌های صهیونیست‌نشین در الجلیل علیا در نتیجه موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سمت لبنان خبر دادند.
شبکه تلویزیونی صهیونیستی «کان» نیز اذعان کرد که حزب‌الله برای ورود نظامیان صهیونیست به جنوب لبنان آماده است.
این شبکه صهیونیستی بیان کرد: در یک روز نبرد، ۸ کشته و ۴۰ زخمی داشته‌ایم.
یک منبع میدانی وابسته به حزب‌الله لبنان نیز تاکید کرد: آنچه که نظامیان دشمن در روز جاری در مرزهای لبنان با آن مواجه شدند، تنها بخشی از قدرت ماست و اقدامات پیشرو دردناک‌تر خواهند بود.