خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

همایونفر: آنالیز نکردیم، کارمان دشوار شد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 21:52
بازیکن تیم والیبال شهداب یزد، پس از پیروزی تیمش برابر مهرگان نور در لیگ والیبال کشور، از دشواری این بازی به دلیل نبود آنالیز تیم حریف و عملکرد خوب مهرگان با بازیکنان جوان خود سخن گفت.
يزد،تيم،شهداب،آناليز،همايونفر

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، شهروز همایونفر بازیکن شهداب یزد پس از پیروزی شهداب یزد برابر مهرگان نور در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره پیروزی تیمش مقابل مهرگان نور گفت: بازی‌های هر لیگ طبیعتاً سخت هستند و نبود آنالیز از تیم حریف کار را برای ما دشوار کرده بود.
وی خاطرنشان کرد: تیم مقابل با بازیکنان جوان و خوبی که داشت، با آنالیز کاملی به میدان آمده بود و به خوبی می‌دانستند که در توپ‌های اول و برگشتی‌ها چطور عمل کنند.
همایونفر با اشاره به شرایط اخیر تیم شهداب یزد افزود: ما به‌تازگی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده بودیم و تیم حریف آنالیز خیلی دقیقی از ما داشت.
این باعث شد که مقابل ما خیلی خوب بازی کنند.
این بازیکن گفت: باوجود اینکه می‌توانستیم گیم نخست را به سود خودمان به پایان برسانیم، در یکی دو صحنه اشتباهات فردی داشتیم و بازی را واگذار کردیم.
ست دوم را هم از دست دادیم، اما در ادامه توانستیم با عملکرد خوب نتیجه نهایی را به سود خودمان رقم بزنیم.
انتهای پیام/781