خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تجربه شهداب یزد سرنوشت‌ساز بود - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 21:52
سرمربی تیم مهرگان با تحسین عملکرد تیم خود و تماشاگران یزدی، علت شکست را آسیب دیدگی بازیکن کلیدی تیمش و تجربه بیشتر تیم حریف عنوان کرد.
تيم،شهداب،يزد،بازي،تماشاگران

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، نقی ذکایی پس از شکست تیمش برابر شهداب یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران با تحسین تماشاگران یزدی و عملکرد هر دو تیم، گفت: تماشاگران یزد در این دیدار واقعاً تیم خودشان را به خوبی تشویق کردند و به آنها و تیم شهداب یزد برای داشتن این تماشاگران تبریک می‌گویم.
وی عملکرد تیم خود را ستود و افزود: تیم ما بسیار بی‌نظیر بازی کرد و بازیکنان ما عملکرد خیلی خوبی داشتند، در ست‌های نخست و دوم تیم حریف را تحت فشار زیادی قرار دادیم و بازی را به نفع خودمان کرده بودیم.
ذکایی در ادامه به اتفاقات ست سوم اشاره کرد و توضیح داد متأسفانه در گیم سوم، پای پشت خط ما دچار آسیب‌دیدگی شد و مجبور شدیم از پشت خط دوم استفاده کنیم که جواب نداد.
این اتفاق تأثیر زیادی بر بازی ما گذاشت.
سرمربی مهرگان نور در پایان با اشاره به تفاوت تجربه دو تیم، گفت: شهداب بسیار باتجربه‌تر بازی کرد و تیم ما جوان است و تجربه شهداب را نداشت.
به کادر شهداب و مردم یزد بابت این پیروزی تبریک می‌گویم.
انتهای پیام/781