خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

محمدی‌راد: شهداب نیاز به تمرین و هماهنگی بیشتری دارد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 21:52
رحمان محمدی راد، سرمربی تیم شهداب یزد، پس از پیروزی برابر مهرگان نور، بر نیاز تیمش به تمرینات بیشتر و هماهنگی بهتر تأکید کرد و عملکرد تیم حریف را در دو ست نخست تحسین کرد.
تيم،ست،مهرگان،نور،يزد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، رحمان محمدی‌راد پس از پیروزی تیم شهداب یزد مقابل مهرگان نور، با تبریک به هر دو تیم، گفت: خسته نباشید و تبریک به تیم خودمان و تیم حریف می‌گویم که امروز واقعاً والیبال بازی کردند و مسابقه بسیار خوبی بود.
وی تیم مهرگان نور را تیمی منظم توصیف کرد و افزود: تیم مهرگان نور با وجود شکست، به خصوص در دو ست نخست، والیبال بسیار منظمی بازی کرد و فشار زیادی به ما وارد کرد.
محمدی‌راد با اشاره به عملکرد تیم خود در ست نخست بیان کرد: هرچند ما در ست نخست فرصت‌های زیادی داشتیم که برنده بشویم، اما به دلیل سهل‌انگاری، توپ‌های ساده‌ای که می‌توانستیم به امتیاز تبدیل کنیم، از دست رفت و ست را واگذار کردیم.
سرمربی شهداب یزد ادامه داد: در ست دوم، مهرگان نور بازی بسیار خوبی ارائه داد و ما نتوانستیم آنچه که به دنبال آن بودیم را پیاده کنیم.
وی در پایان به نیاز تیمش برای تمرینات بیشتر و هماهنگی بهتر اشاره کرد و گفت: تیم ما نیاز به کار و تمرین بیشتری دارد.
بعد از بازی‌های آسیایی سعی کردیم نظم و هماهنگی را در تیم ایجاد کنیم، ولی با چیزی که امروز نشان دادیم، مشخص است که نیاز به کار بیشتری داریم، به ویژه اینکه پس از بازی‌های آسیایی تغییراتی در تیم ایجاد شده و باید روی این تغییرات بیشتر کار کنیم.
انتهای پیام/781