خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

در برابر شهداب یزد عملکرد تحسین‌برانگیزی داشتیم - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 21:52
بازیکن تیم مهرگان نور پس از شکست تیمش در مقابل شهداب یزد، به تحسین عملکرد دو تیم پرداخت و از آنالیز دقیق و بازی خوب تیم خود در ست های ابتدایی صحبت کرد.
شهداب،تيم،مهرگان،يزد،نور

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، احسان دانش‌دوست بازیکن تیم مهرگان نور پس از پایان مسابقه برابر شهداب یزد در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: بازی بسیار خوب و فنی‌ای را از هر دو تیم مشاهده کردیم و عملکرد هر دو تیم در این مسابقه واقعا تحسین‌برانگیز بود.
وی با اشاره به بازی خوب مهرگان نور در دو ست ابتدایی گفت: در دو ست نخست، بازی بسیار خوبی داشتیم و توانستیم برابر شهداب یزد به برتری برسیم.
با توجه به قدرت شهداب، این عملکرد قابل‌توجه بود.
دانش‌دوست به تازه‌گی ترکیب تیم مهرگان نور اشاره کرد و افزود: این تیم و ترکیبش به تازگی شکل گرفته‌اند و هنوز آن شناخت لازم را از یکدیگر نداریم، اما شهداب مدت زیادی است که با هم کار کرده‌اند و هماهنگی بسیار خوبی بین بازیکنانشان است.
وی به تجربه حضور شهداب در مسابقات آسیایی اشاره کرده و گفت: شهداب از یک جام معتبر و سطح بالا آمده است و پس از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، با وجود خستگی، هماهنگی بیشتری هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ بدنی داشتند.
دانش‌دوست در پایان با تأکید بر تلاش کادر فنی تیم خود افزود: کادر فنی ما آنالیز بسیار خوبی از شهداب داشتند و همین موضوع هم سبب شد که بتوانیم برابر شهداب به خوبی ظاهر شویم.
امیدواریم که در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنیم و از این آنالیزها بیشتر بهره ببریم.
انتهای پیام/781