خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یادواره شهدای قرآنی و «شب نشینی در بهشت» برگزار شد

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 21:52
بابل- یادواره شهدای قرآنی با عنوان « شب نشینی در بهشت» و گرامیداشت بیش از ۲۰۰ شهید قرآنی در بابل برگزار شد.
قرآن،شهيد،شهدا،قرآني،زندگي،تبار،شريف،حجت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای قرآنی در استان با گرامیداشت و یاد خاطره شهدا به ویژه شهید مقاومت سید حسن نصرالله افزود: همه شهدا قرآنی بودند و آنان را به همراه با قرآن و آراستن به رفتار قرآنی می‌شناختند.
وی با اظهار اینکه برخی شهدا حافظ قرآن و برخی نیز مربی قرآن بودند، ادامه داد: شهید موسی نظری بیش از ۱۰۰ شاگرد قرآنی داشت و شهید رجایی فرد در مؤسسه قرآنی جوانان زیادی را پرورش داده بود.
حجت اسلام شریف تبار یاد خاطره شهید احمد کشوری را گرامی داشت و افزود: شهید کشوری تجلی قرآن در حیات و زندگی بود و مجاهدان طراح حق اینگونه هستند با شهدا در صحنه جنگ نیز به فکر قرآن بودند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران به رونمایی از کتاب شهید آرمان نعمتی دانشجوی شهید مازندرانی اشاره کرد و گفت: زندگی این شهید با قرآن عجین شده بود.
وی یادواره شهدا را نقطه شروعی برای شناخت شهیدان دانست و گفت: قرآن کتاب زندگی است و بعد از ۱۴۰۰ سال پاسخگوی همه شبهات بوده و الگوهای زندگی در قرآن معرفی شده است.
حجت الاسلام شریف تبار با اشاره به انس با قرآن ملت مظلوم و ستمدیده غزه گفت: این مسئله آنان را ثابت قدم نگه داشته است.
وی بر لزوم تکریم مقام شهیدان تاکید کرد.