خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات وعده صادق ۲ هشداری به صهیونیست ها و حامیان آنها بود

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 21:52
گناوه- امام جمعه گناوه گفت:عملیات وعده صادق ۲ هشداری به رژیم صهیونیستی وحامیان آنها بودکه اگر کمترین حرکتی علیه امنیت ملت ایران مرتکب شوند با موشک‌های خود آنها را مورد حمله قرار خواهیم داد.
مقاومت،شهيد،عمليات،ايران،اصابت،سپاه،اسلامي،ركني،گناوه،پاسدار ...

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر چهارشنبه در اجتماع مردم گناوه که در حمایت از حملات موشکی و عملیات وعده صادق ۲ و بزرگداشت شهدای مقاومت در جوار یادمان شهدای گمنام برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سید حسن نصرالله و شهدای مقاومت اظهار کرد: این پیروزی بزرگ و عملیات غرور آفرین با رشادت فرزندان اسلام رقم خورد و همه رزمندگان، مجاهدان راه خدا، آزادگان جهان و روح مطهر شهدا به ویژه شهدای مقاومت را شاد کرد.
امام جمعه گناوه افزود: در شب گذشته همه جهان شاهد بود که بیش از ۲۰۰ موشک توسط رزمندگان اسلام و دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به سرزمین‌های اشغالی و اهداف از پیش تعیین شده شلیک شد که در تاریخ رژیم صهیونیستی بی سابقه بود و به اهداف مورد نظر اصابت کرد.
وی گفت: در شب گذشته مردم منطقه به ویژه مردم غزه، عراق، ایران اسلامی تا پاسی از شب این غرور ملی و پیروزی بزرگ را جشن گرفتند و از این حملات حمایت کردند.
امام جمعه گناوه ادامه داد: امروز به همه بدخواهان و جنایتکاران نظامی صهیونیست اعلام می‌کنیم که هرگاه رزمندگان ما اراده کنند هیچ نقطه‌ای از سرزمین دشمن در امنیت نخواهند بود.
وی گفت: عملیات وعده صادق ۲ یک عملیات ترکیبی اطلاعاتی سایبری بود که با رمز یا «رسول الله» آغاز شد و تمام اهداف از پیش تعیین شده توسط موشک‌های بالستیک سپاه پاسداران مورد هدف و اصابت قرار گرفت.
وی گفتن: این پیروزی‌ها و غرور ملی مدیون خون شهدا به ویژه پدر موشکی ایران، شهید تهرانی مقدم که امروز به ثمر نشسته است.
حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: اگر ملت ایران اسلامی هشت سال دوران دفاع مقدس با دست خالی در برابر تمام دنیا ایستاد امروز ثمره و نتیجه شیرین آن ایستادگی و مقاومت، موشک باران سرزمین‌های اشغالی است.
وی یادآور شد: عملیات وعده صادق ۲ هشداری نه تنها برای رژیم صهیونیستی بلکه برای حامیان آنها و در رأس آنها آمریکای جنایتکار و ضربه شستی به آنها بود که اگر کمترین حرکتی علیه امنیت ایران و ملت ایران اسلامی مرتکب شوند با موشک‌های بالستیک خود آنها را مورد اصابت قرار خواهیم داد.
حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: این پیروزی به برکت خون‌های پاک شهیدان است و ما در این مکان مقدس تجمع کرده‌ایم تا این پیروزی بزرگ را به شهیدان و به ویژه علمدار مقاومت تبریک بگوییم.
وی بیان کرد: در شب گذشته با این عملیات روح ملکوتی مجاهد بزرگ و سید مقاومت شهید سید نصرالله شاد شد و این گفته معروف و تاریخی آن شهید والامقام که سست‌ترین خانه‌ها، خانه عنکبوت است، این خانه سست صهیونیست‌ها مورد اصابت موشک‌های سپاه پاسداران قرار گرفت و به سه هدف پایگاه نظامی که صهیونیست‌ها از آنها توانسته بودند ضاحیه را بمباران و شهید مقاومت را به شهادت برسانند، اصابت کرد.
امام جمعه گناوه تصریح کرد: امروز دنیا بداند که ایران اسلامی در اوج قدرت و افتخار قرار گرفته است و این افتخارآفرینی توسط نیروهای مسلح ما به دست آمد.
وی ادامه داد: اگر چه مردم انتظار داشتند در زمان شهادت شهید اسماعیل هنیه در تهران توسط تروریست‌های صهیونیست ارتش و سپاه جواب دهد اما می‌بینیم با مطالبه جدی رهبری معظم انقلاب و سربازان ولایت و سپاه پاسداران و نیروهای مسلح و شورای امنیت ملی و همه مسئولان این مطالبه مردم را جامه عمل پوشاندند.
حجت الاسلام رکنی حسینی گفت: اگر دشمن بخواهد روزی کشور و ملت ما را تهدید کند با صلابت بیشتر و کوبنده‌تر جواب بدخواهان، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و هر که از آنها حمایت کند را خواهیم داد.
وی بیان کرد: این پیروزها و شادی‌های ملل مسلمان جهان و مقاومت و مردم مظلوم فلسطین و لبنان تداوم خواهد یافت.