خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم باید در دولت جدید تغییرات را حس کنند

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 23:18
همدان- معاون سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه مردم باید تغییرات را حس کنند که امیدوارتر شوند، استاندار جدید همدان را از استانداران موفق و اهل تعامل دانست.
كشور،عمليات،تاكيد،وزارت،سردار،موفق،ايجاد،زيني،وند،بازدارندگي

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی‌وند شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه استاندار همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای مقاومت به ویژه سیدحسن نصرالله، سردار نیل‌فروشان، سردار سلیمانی و سردار همدانی، اظهار کرد: این عملیات گوشه‌ای از قدرت بازدارندگی کشور ماست.
وی ضمن تبریک به نیروهای نظامی به ویژه سبزپوشان سپاه‌پاسداران در عملیات موفق به ویژه عملیات صادق ۲ عنوان کرد: این عملیات، دل مسلمانان به ویژه مستضعفان و مظلومان را شاد کرد.
معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه باید قدر قدرت بازدارندگی کشور را بدانیم و از آن با هر دیدگاهی که داریم، دفاع کنیم، افزود: بعد از وقوع حادثه دلخراش برای رئیس دولت سیزدهم و شهادت ایشان با حضور مردم و همراهی مسئولان انتخاباتی سالم و کم‌نظیر برگزار شد و در نهایت، رئیس جمهوری مردمی، مقبول و مورد قبول انتخاب شد که فضای گفتمانی جدیدی در کشور ایجاد کرده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه تخطئه کردن گذشتگان فایده‌ای ندارد، افزود: باید امروز، با خلاقیت جدید پیش رفت و فرصت‌های جدیدی همراه با وفاق ایجاد کرد.
زینی وند، محور این دولت را وفاق اعلام کرد و گفت: باید استاندارانی در سطح کشور به کار گرفته شوند که با تجربه اند تا بتوانیم به اهداف خود برسیم.
وی بر لزوم توجه به بخش خصوصی تاکید و اظهار کرد: نباید انتظار داشت که با اعتبارات دولتی در استان تحول ایجاد کرد.
معاون سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه آقای وزیر ویژه تاکید کرد از زحمات آقای قاسمی‌فرزاد قدردانی شود و از تجربیات ایشان در وزارت کشور استفاده خواهد شد، عنوان کرد: آقای قاسمی‌فرزاد از افراد شناخته شده وزارت کشور است.
زینی وند با تاکید بر اینکه مردم باید تغییرات را حس کنند که امیدوارتر شوند، گفت: البته ایرادی ندارد که از مدیران موفق در دولت‌های مختلف استفاده کرد.
وی در پایان، استاندار جدید همدان را از استانداران موفق و اهل تعامل دانست.