خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جزئیات کمین مرگبار مقاومت لبنان علیه نظامیان رژیم اسرائیل

تسنیم | بین‌الملل | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 23:30
منبعی در حزب الله لبنان به رسانه ها گفت که عناصر کاماندوی ارتش اسرائیل به خاک لبنان نفود کرده بود که در کمین مرگبار مقاومت اسلامی گرفتار شدند و تلفات سنگینی دادند.
لبنان،منبع،ارتش،اسرائيل،صهيونيست،الجزيره،حزب

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه الجزیره قطر چهارشنبه شب به نقل از یک منبع میدانی در مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد که نظامیان رژیم اسرائیل در مرز لبنان و فلسطین در تیررس آتش حزب الله قرار دارند و این نیروها، با سلاح مناسب، با این متجاوزین تعامل دارند.
به گفته این منبع، مقابله با دشمن صهیونیست، صرفا منحصر به عناصری که به خاک لبنان نفوذ کرده اند، نبوده بلکه عناصر ارتش اسرائیل در داخل اراضی فلسطین اشغالی نیز هدف حملات حزب الله قرار دارند.
این منبع همچنین افزود: نظامیان زبده و تکاور ارتش دشمن صهیونیست که وارد خاک لبنان شده‌ بودند، یا کشته شده‌اند یا زخمی شده و یا فرار کرده‌آند.
به گزارش الجزیره، حماسه‌ای که نیروهای حزب الله امروز در جنوب لبنان رقم زدند، منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 80 نظامی متجاوز صهیونیست و نابودی 5 تانک ارتش اسرائیل شده است.
منبع الجزیره گفت که بامداد امروز چهارشنبه گروهی از نیروهای تکاور ارتش اسرائیل که متشکل از 30 نفر برودند، بی سر و صدا وارد منطقه کمین شدند و در آنجا بود که به دام افتادند.
انتهای پیام/