خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

غریو «لبیک یا حسین» جوانان فلسطینی با مشاهده موشک‌های ایرانی - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 23:52
فلسطینیان کرانه باختری شب گذشته با مشاهده عبور غرورانگیز موشک های ایرانی از آسمان سرزمین های اشغالی با فریاد «لبیک یا حسین» «ایرانی متشکریم» و بانگ تکبیر، فرود سهمگین موشک های ایرانی در قلب پایگاه های نظامی اسرائیل و مقرموساد را به نظاره نشستند.
تسنيم،ايراني،الخليل،شهرك،فلسطين،شهر،ايران،تكبير،اشغالي،باختري

به گزارش سایت عربی خبرگزاری تسنیم شب گذشته علاوه بر مردم ایران، بسیاری از حامیان محور مقاومت از جمله مردم فلسطین در شمال و جنوب کرانه باختری با مشاهده عبور غرورمندانه موشک‌های ایرانی از درون سامانه پوشالی گنبد آهنین، فریاد شادی و تکبیر برآورند.
.
تصاویر ارسالی خبرنگاران تسنیم در شهرک «حزما» و شهر «الخلیل» بیانگر شور و شعف آحاد مردم فلسطین از عملیات «وعده صادق 2» جمهوری اسلامی ایران در انتقام خون به ناحق ریخته شهدای محور مقاومت از جمله شهید «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی حماس، «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب الله و سردار شهید «عباس نیلفروشان» است.
گزارش خبرنگار تسنیم در شهرک «حزما» در مجاورت قدس اشغالی حاکی از آن است که نظامیان رژیم صهیونیستی با مشاهده عبور پرشمار موشک‌های ایرانی از فراز آسمان فلسطین اشغالی ضمن اعلام وضعیت اضطراری، اقدام به بستن ورودی این شهرک فلسطینی نشین کردند.
علاوه بر این تصاویر خبرنگار تسنیم در شهر «الخلیل» در جنوب کرانه باختری نیز از حضور پرتعداد شهروندان فلسطینی بر فراز بام منازل خود و برآمدن بانگ شادی و تکبیر آنها از فرود سهمگین موشک های ایرانی در قلب پایگاه‌ها و مراکز حساس ارتش رژیم صهیونیستی و مقر موساد حکایت دارد.
جوانان شهر الخلیل با شعارهای «ایران متشکریم (شکراً لایران)» و «لبیک یا حسین» اصابت موشک‌های ایرانی را به نظاره نشستند.
انتهای پیام/