خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

انهدام ‌شبکه تروریستی ‌جیش‌الظلم در ایران

مشرق | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 01:46
در پی اقدامات تروریستی روزهای اخیر استان سیستان و بلوچستان، دستگاه‌های امنیتی ضربه سنگینی به تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات وارد کردند.
اطلاعاتي،استان،تروريستي،اقدامات،بلوچستان،سيستان،سلسله،منجر،امنيت

به گزارش مشرق، در پی اقدامات تروریستی روزهای اخیر در استان سیستان و بلوچستان که توسط عناصر خودفروخته گروهک تروریستی «جیش الظلم» وابسته و تحت حمایت سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه صورت گرفت و منجر به شهادت تنی چند از شهروندان بلوچ اهل سنت و نیز تعدادی از حافظان امنیت استان شد، دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی استان ضربه سنگینی به عاملان این حوادث وارد کردند.
در این راستا سلسله اقدامات اطلاعاتی گسترده و همپوشانی عملیاتی صورت گرفته، منجر شد تیم اصلی طراح و عامل این اقدامات تروریستی در تور اطلاعاتی سربازان و پاسداران گمنام آقا امام زمان(عج) قرار گرفته و شبکه تروریستی مستقر در جنوب استان سیستان و بلوچستان شناسایی و متلاشی شود.
سلسله عملیات صورت گرفته شب گذشته(11 مهرماه) منجر به درگیری چند ساعته حافظان امنیت با تروریست‌های مذکور شده و در نتیجه تعداد سه نفر از آنها به هلاکت رسیده و تعدادی از این عناصر نیز دستگیر شدند.
لازم به ذکر است در پی این عملیات مقتدرانه تعداد زیادی سلاح و مقادیر قابل توجهی مهمات مربوطه از مقر تروریست‌ها کشف و ضبط شد.
با توجه به اهمیت آرامش عمومی و مطالبه شهروندان شریف سیستان و بلوچستان در خصوص برخورد قاطع با مخلان امنیت جامعه، سلسله اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی تا برخورد و دستگیری تمامی عوامل دخیل در اخلال نظم عمومی استان استمرار خواهد داشت.