خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نجاتی: نمی‌خواهم کشتی‌ام تک مداله تمام شود؛ کم نمی‌گذارم - تسنیم

تسنیم | ورزشی | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 03:52
دارنده مدال برنز جهان گفت که صرفا یک اتفاق، او را در این سال ها از تیم ملی دور نکرده و حالا تمام توانش را خواهد گذاشت که کشتی اش با تک مدال تمام نشود.
كشتي،تيم،ملي،مدال،ليگ،دوبنده،تلاشم،نجاتي،كارم

علیرضا نجاتی که در دور رفت لیگ برتر با شکست علی نوربخش و محمد عشیری دو برد برای تیم آلینوس به دست آورد، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: برای شرکت در لیگ، تمریناتم را منظم دنبال و زیر نظر مربی‌ام روح‌الله میکائیلی خودم را آماده کردم.
کارم را از لیگ استارت زدم و بعد از آن هم در مسابقات قهرمان کشوری کشتی خواهم گرفت.
وی که آخرین سال ملی‌پوش شدنش را در المپیک 2020 توکیو پشت سر گذاشت، تاکید کرد: همه تلاشم را می‌کنم که بار دیگر به دوبنده تیم ملی برسم.
اولین و آخرین مدالم را سال 2029 در نورسلطان گرفتم و دوست ندارم کارم در کشتی با تک مدال تمام شود.
این کشتی‌گیر قمی، رسیدن دوباره به دوبنده تیم ملی را بزرگ‌ترین هدفش دانست و اظهار داشت: دلم برای تیم ملی و ملی‌پوش شدن تنگ شده، هرکسی بگوید نه، قطعا دروغ گفته است.
کشتی گرفتن چیزی است در آدم که روحش را آرام می‌کند، خصوصا برای آنهایی که تجربه حضور در مسابقات رسمی و بین‌المللی را دارند.
قطعا دلم می‌خواهد بار دیگر برگردم.
نجاتی درباره چرایی فاصله گرفتنش از تیم ملی گفت: یک اتفاق نبود که منجر به این مسئله شد.
یکسری بدشانسی‌ها گریبانگیرم شد و در پی آن، مشکلات و حواشی پیش آمد.
در این دو سه سال، شرایط زندگی‌ام طوری شده بود که نمی‌توانستم روی کشتی تمرکز کنم، در حالی که مهم‌ترین چیزی که در کشتی و اساسا ورزش قهرمانی اهمیت دارد، آرامش و تمرکز است که من آن را در این چند سال نداشتم.
نفر سوم وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی جهان که آخرین مدال تیم ملی در این وزن را گرفته، گفت: همه تلاشم را خواهم کرد که بتوانم بار دیگر اول ملی‌پوش شده و سپس مدال جهانی بگیرم.
منظم تمرین می‌کنم و کم نخواهم گذاشت.
انتهای پیام/