خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

روایت گوینده رادیو بعد از اعلام خبر عملیات «وعده صادق2»

تسنیم | فرهنگی و هنری | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 07:52
تیمور کوشکی گوینده و گزارشگر رادیو گفت: بعد از عملیات «وعده صادق2» به عنوان گوینده «راه صادق» رادیو صبا با صلابت پشت میکروفون قرار گرفتم و از ایران مقتدرمان گفتم. گوینده درچنین مواقعی باید مسلط به اجرا باشد تا بتواند برنامه را حماسی اجرا کند.
راديو،گوينده،عمليات،راديويي،وعده،صداي،ايران،كوشكي،روايتگر،گز ...

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، تیمور کوشکی گوینده و گزارشگر رادیو که 47 سال سابقه همکاری با رادیو را دارد با خواندن این بیت «مگر قدم به ره عشق هشتن آسان است/ سر سران جهان ریگ این بیابان است» تأکید کرد: من بیش از 4 دهه فعالیت در رسانه که فراز و نشیب‌های زیادی در مقاطع مختلف پشت سر گذاشتم؛ چه زمانی که گزارشگر هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور بودم و چه گزارش‌هایی که از مکه مکرمه، مدینه منوره و از کربلای معلی ارسال می‌کردم.
همه شور و حال وصف نشدنی داشتند و ما در رادیو انعکاس‌دهنده صدای شادی مردم بودیم و همچنان برنامه‌های شبکه‌های رادیویی روایتگر ایران‌مقتدر است.
وی افزود: بعد از عملیات «وعده صادق2» به عنوان گوینده برنامه «راه صادق» شبکه رادیویی صبا با صلابت پشت میکروفون قرار گرفتم و از ایران مقتدرمان گفتم.
گوینده در چنین مواقعی باید مسلط به اجرا باشد تا بتواند برنامه را حماسی اجرا کند.
کوشکی با بیان اینکه من تجربه اعلام پیروزی‌های رزمندگان را در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات‌های مختلف همچون عملیات فتح‌المبین، بیت‌المقدس و الفجر، از طریق فرکانس‌های رادیویی را داشته‌ام تصریح کرد: اکنون در مقطع کنونی روایتگر صدای ایران‌مقتدر و عملیات «وعده صادق2» هستیم.
وی در پایان توضیح داد: پس از حمله بزرگ ایران به اراضی اشغالی، ارزیابی‌ها درباره این حمله آغاز شد.
ارزیابی‌ها نشان می‌داد که رسانه‌های صهیونیستی نیز به ناتوانی گنبد موسوم به آهنین در رهگیری موشک‌های ایران اذعان کردند.
بعد از عملیات «وعده صادق‌2» مردم بسیار خوشحال شدند و راهی خیابان‌ها شدند و رادیو انعکاس‌دهنده صدای شادی مردم بود.
شخصاً به رهبری افتخار می‌کنم و برای نخبگان ارزشمند و سلحشور کشورمان و فرهنگ مقاومت احترام زیادی قائل هستم.
آنها برای آرامش امروز ما از گرانبهاترین سرمایه خودشان یعنی از جان‌شان گذشتند و امروز ما افتخار می‌کنیم که به عنوان گوینده رادیو این‌گونه در وصف این عزیزان بخوانیم.
ما کلام آزادگی را در رسانه فریاد می‌زنیم.
انتهای پیام/