خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آپارتمان مُسکّن است نه مسکن!طعم واقعی خانه‌دار شدن در ویلایی‌هاست

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 07:58
یزد- استاندار یزد با تاکید بر اینکه آپارتمان مُسکّن است، نه مسکن! گفت: طعم واقعی خانه‌دار شدن در خانه‌های ویلایی‌ است.
پرديس،مسكن،ويلايي،متقاضيان،تكميل،فاز

به گزارش خبرنگار مهر، مهران فاطمی روز چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های مسکن استان به تفاوت واحدهای آپارتمانی و ویلایی اشاره کرد و افزود: متقاضیان در پرداخت آورده‌ها نشان دادند که از مسکن ویلایی استقبال بیشتری دارند.
وی با اشاره به رویکرد تامین مسکن ویلایی با مصالح بومی و معماری سنتی یزد افزود: طرح پردیس زندگی در عفازهای متفاوتی تعریف و با پیشرفت خوبی با کارگزاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان یزد در حال تکمیل است.
فاز اول پردیس زندگی آماده تحویل
استاندار یزد گفت: فاز اول به صورت تکمیل به متقاضیان واگذار می‌شود و فازهای بعدی پردیس یک و متم فازهای پردیس دو به صورت نیمه ساخت به متقاضیان واگذار می‌شود تا متقاضیان بر اساس منابع مالی خود، خانه‌ها را تکمیل کرده و ساکن شوند.
وی ساخت واحدهای ویلایی را با توجه به قانون جوانی جمعیت و فرزندآوری مهم برشمرد و افزود: مسکن جایی که انسان در آن احساس تعلق و آرامش کند این احساس در خانه‌های ویلایی به دست می‌آید.
فاطمی از ساخت مسکن پردیس زندگی در ۱۱۰۰ هکتار خبر داد و گفت: حجم انبوهی از تقاضای مسکن استان در این پردیس تامین خواهد شد که فاز اول امسال آماده تحویل است و در سایر فازها نیز بعد از پرداخت هزینه آماده سازی واحدهای نیمه کاره به متقاضیان تحویل می‌شود تا تکمیل کنند.