خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استقرار ۹ تیم آتش نشانی کاشان در مراسم قالیشویان مشهد اردهال

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 09:30
کاشان - شهردار کاشان گفت: ۹ تیم عملیاتی آتش نشانی کاشان در مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان استقرار دارند.
مراسم،تنظيف،معبر،بهسازي،معابر،استقرار،سد،سنگين،خدمت

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث محمدپور صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران بر آمادگی همه جانبه مدیریت شهری برای خدمت رسانی شایسته‎ در مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان تاکید کرد و اظهار داشت: اقدامات متعددی برای برگزاری این مراسم سنتی و مذهبی در نظر گرفته شده که در قالب بهسازی معابر، تنظیف و پاکسازی، بهسازی فضای سبز، حمل و نقل عمومی، تبلیغات محیطی و غیره انجام می‌شود.
وی آماده باش کامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با استقرار تیم‌های عملیاتی به صورت خودروئی و موتوری را یادآور شد و ابراز داشت: ۹ تیم عملیاتی و امدادی همراه با تجهیزات کامل و خودروهای اطفائیه سبک و سنگین تأمین ایمنی مراسم را عهده‎دار هستند.
شهردار کاشان از ارائه خدمت ناوگان حمل و نقل عمومی برای زائران و شرکت کنندگان در مراسم قالیشویان خبر داد و تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی در قالب اتوبوس، مینی بوس و تاکسی به منظور جابه جایی زائران سرویس دهی به ارائه خدمت می‌پردازند.
وی به حوزه ۲۵ نیروی تنظیف و پاکسازی معابر و مأموران مقابله با سد معبر نیز اشاره و عنوان کرد و گفت: این اقدام در قالب استقرار و اعزام اکیپ‌های تنظیف، تأسیسات، ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و سد معبر همراه با تجهیزات کامل خودرویی و اجرایی در مشهد اردهال صورت می‌گیرد.
محمدپور افزود: علاوه بر استقرار گروه‌های متعدد در زمینه نظافت و پاکیزگی منطقه، عوامل انضباط شهری برای ساماندهی محیطی و مقابله با تخلفات و سد معبر حضور دارند.
وی با اشاره به حضور خوردوها و عوامل خدمات موتوری در این مراسم بیان کرد: اقداماتی نظیر مناسب‌سازی و بهسازی مسیرها و معابر نیز در این زمینه صورت می‌گیرد.