خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۱۴ پرونده فعالان اقتصادی کوهپایه بررسی شد

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 09:41
اصفهان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از بررسی ۱۴ پرونده فعالان اقتصادی شهرستان کوهپایه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد.
اقتصادي،امور،تسهيل،فعالان،رفع،استان،توليد،كارگروه

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقیقت‌سرشت صبح پنجشنبه در حاشیه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان کوهپایه، ضمن گرامیداشت و تبریک عملیات وعده صادق ۲ در پاسخ به اعمال ناجوانمردانه رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: سیصد و چهل و نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و سومین جلسه کارگروه تسهیل شهرستانی، با هدف رفع چالش فعالان اقتصادی شهرستان کوهپایه برگزار شد.
وی ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست‌ها ترویج و تقویت شکل‌گیری کارگروه‌های اقتصادی از جمله کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان‌های استان است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان متذکر شد: از جمله اقدامات توسعه محور مدیریت استان اصفهان، تفویض اختیار در مسائل امور اقتصادی از مرکز استان به کارگروه‌های شهرستانی بوده است.
حقیقت سرشت عنوان کرد: این رویکرد باعث شده تا امور با سرعت و دقت بیشتری دنبال و رضایت فعالان اقتصادی نیز بیش از پیش حاصل شود.
وی ادامه داد: علاوه بر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید امور بسیار مهمی در کارگروه آرد و نان نیز به کارگروه‌های شهرستانی تفویض شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از بررسی ۱۴ پرونده فعالان اقتصادی شهرستان کوهپایه در این نشست خبر داد و گفت: چالش فعالان اقتصادی در حوزه‌های زیرساختی، تأمین آب، برق و گاز، امور مربوط به شرکت شهرک‌ها، بیمه و مالیاتی بررسی و مصوبات لازم‌الاجرا اتخاذ شد.
حقیقت سرشت اضافه کرد: امیدواریم تصمیمات و مصوبات این ستاد بتواند موانعی را از پیش روی فعالان اقتصادی استان بردارد و هدف ایران اسلامی در رشد تولید محقق شود.