خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برگزاری اختتامیه همایش فرهنگ شهرت، تحولات هنر، رسانه و جامعه

مهر | فرهنگی و هنری | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 09:52
اختتامیه «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه» یکشنبه ۱۵ مهر در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
شهرت،فرهنگ،همايش،هنر،مراسم،رسانه،مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین اختتامیه اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه» با حضور برگزیدگان و جمعی از اصحاب پژوهش، فرهنگ، هنر و رسانه کشور یکشنبه ۱۵ مهر در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
پرفسور آرتور آسابرگر، سید سعیدرضا عاملی رنانی و ابراهیم فیاض از سخنرانان این مراسم هستند.
در این مراسم برترین‌های پژوهش در حوزه «فرهنگ شهرت» در ۱۰ محور همچون «رسانه‌های جمعی و فرهنگ شهرت»، «رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ و شهرت»، «هنر و فرهنگ شهرت»، «سیاستگذاری سلبریتی‌ها و فرهنگ شهرت»، «سواد رسانه‌ای و فرهنگ شهرت»، «گروه‌های جنسیتی و نسلی و شهرت»، «مرجعیت فکری و رفتاری سلبریتی‌»، «فرهنگ هواداری» و «دین و شهرت» معرفی می‌شوند.
همچنین کتاب مجموعه چکیده‌مقالات همایش در این مراسم رونمایی خواهد شد.
در ادامه همایش چهار پنل تخصصی با موضوع «رسانه و فرهنگ شهرت»، «فرهنگ هواداری» و «در سایه‌سار شهرت» از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۸ برگزار می‌شود.
مراسم اختتامیه اولین «همایش ملی فرهنگ شهرت؛ تحولات هنر، رسانه و جامعه»، پانزدهم مهر از ساعت ۹ صبح در تالار ابن‌خلدون دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد، جنب بیمارستان دکتر شریعتی برگزار و به صورت زنده از شبکه چهار سیما و شبکه دانشگاه تهران پخش می‌شود