خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پیروزی نهایی متعلق به جبهه اسلام و محور مقاومت است

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 09:52
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس گفت: قطعا پیروزی نهایی متعلق به جبهه اسلام و محور مقاومت و حزب الله است.
مقاومت،سليماني،فرماندهان،شهادت،جبهه،سيد،لبنان

سرهنگ پاسدار شهرام قاسمی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از شیراز، با اشاره به اینکه حوادث اخیر در لبنان و غزه جزئی از سنت الهی است، گفت: قطعا پیروزی از آن جبهه اسلام و محور مقاومت و حزب الله است.
وی با اشاره به اینکه در باب حادثه تروریستی اخیر که منجر به شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان حزب‌الله لبنان شده سه رویکرد و دیدگاه وجود دارد، تصریح کرد: از نگاه خود شهدای اخیر همچون سید مقاومت، شهادت یک فوز عظیم و یک افتخار است که شهداء به واسطه مجاهدت‌ها و رشادت‌ها به این درجه رفیع نائل می‌آیند.
سرهنگ قاسمی گفت: از نگاه مردم و بازماندگان، خسران بزرگی است که سید مقاومت و فرماندهان بزرگ و ارزشمند که نامشان لرزه براندازم صهیونیسم و استکبار جهانی وارد می‌کرد را از دست دادند.
به گفته مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فجر فارس، از دید جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان، اعتقاد بر این است که خون شهدای اخیر، متور محرک و پیشران برای جبهه مقاومت و حزب‌الله خواهد بود؛ همانطور که مقام معظم رهبری در مورد شهید سلیمانی فرمودند شهید سلیمانی موثرتر از خود سلیمانی است؛ در مورد سیدحسن نصرالله و دیگر فرماندهان مقاومت نیز قطعا همین خواهد بود و شهادت این بزرگواران، تأثیرگذارتر خواهد بود.
انتهای پیام/424