خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پاسخ صهیونیست‌ها به حمله موشکی ایران پشیمانی برای آن‌ها به همراه دارد

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 12:18
پاک آیین گفت: هر ضربه‌ای که صهیونیست‌ها بخورند موجب خوشحالی همه مردم جهان می‌شود و اقدامی که جمهوری اسلامی ایران انجام داد منطبق بر قوانین بین المللی بود.
رژيم،خوشحالي،نتانياهو،كشورمان،مسير،بقا،ديپلمات،غزه،نابودي،اقدامي

محسن پاک آیین دیپلمات پیشین کشورمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با پاسخ صهیونیست‌ها به حمله موشکی کشورمان اظهار کرد: به نظر من اسرائیل اگر عاقل باشد نباید پاسخی به این حمله داشته باشد.
در واقع جنایتی را انجام داده و پاسخش را هم گرفته و اگر بخواهد اقدامی انجام دهد حتما جمهوری اسلامی ایران هم اقدام متقابلی را انجام می‌دهد و انتهای این قضیه پشیمانی صهیونیست‌ها خواهد بود.
حرکت این رژیم در مسیر فروپاشی است و اقدامات آن‌ها مسیر را تسریع می‌کند.
وی درباره دلیل شادی مردم کشور‌های مختلف و همچنین مردم کشورم خودمان گفت:‌واقعیت آن است که جنایات صهیونیست‌ها در غزه و لبنان و کرانه باختری و کشتن کودک مرد و زن و زدن بیمارستان‌ها موجب انزجار جهانی از این رژیم شده است.
دیپلمات پیشین کشورمان گفت: هر ضربه‌ای که صهیونیست‌ها بخورند موجب خوشحالی همه مردم جهان می‌شود و اقدامی که جمهوری اسلامی ایران انجام داد بسیار قاطعانه و منطقی و منطبق بر قوانین بین المللی بود.
وی ادامه داد: به طورطبیعی همه مردم و همه آزادگان جهان با اقدام سپاه پاسداران خوشحال می‌شوند که البته خوشحالی مسلمانان منطقه در این شرایط مضاعف بود.
به خصوص مردم لبنان که اخیرا شهید سید حسن نصرالله را از دست داده بودند بیش از همه شاد بودند.
وی افزود: در غزه هم شاهد این قبیل خوشحالی بودیم مانند مردم کشور خودمان و لذا همه این شادی‌ها از انزجاری است که از صهیونیست‌ها وجود دارد و بیشتر هم شده است.
پاک آیین در انتها گفت: نکته مهم دیگر صحبت‌های نتانیاهو در سازمان ملل است که باید به آن توجه کرد.
نتانیاهو در نطق خودش در سازمان ملل گفت اسرائیل به دنبال بقا است و ما برای بقا می جنگیم.
آن‌ها می‌دانند و شرایط نشان می‌دهد که نتانیاهو رژیم صهیونیستی را به نابودی می‌کشاند.
دیدگاه‌ها و حرکات و سیاست‌های جنگ طلبانه و تهدیدی آمیز که موجب گسترده شدن دامنه جنگ به همه منطقه شده قطعا اینها نمی‌تواند کمکی به بقای رژیم صهیونیستی کند و مسیر نابودی این رژیم را خیلی سریع هموار می‌کند.