خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهید گمنام مهمان ویژه کنگره بزرگ شهدای مازندران

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 14:47
ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندراناز حضور پیکر شهید گمنام در آئین پایانی دومین کنگره 14 هزار و 500 شهید استان مازندران خبر داد.
شهيد،مازندران،استان،گمنام،پيكر،حضور،سوادكوه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران از حضور پیکر شهید گمنام در آئین پایانی دومین کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: پیکر این شهید ۱۷ ساله از عملیات کربلای ۵ منطقه عملیاتی شلمچه هم اکنون از مسیر سوادکوه وارد استان مازندران شد.
وی افزود: در شهرستان سوادکوه مردم به استقبال این شهید گمنام آمدند و با برپایی مراسم زیارت عاشورا در یک فضای معنوی با این آلاله زهرایی وداع کردند.
سرهنگ سلامی با اشاره به پیشینه مردم مازندران در ولایت پذیری و دینداری گفت: این استان در برگزاری یادواره‌های شهدا پیشتاز بوده و در حوزه ایثار و شهادت در موضوعات مختلف سنگ تمام گذاشته است.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بیان کرد: دومین کنگره سرداران، امیران و ۱۴ هرزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران امشب با حضور پیکر مطهر این شهید گمنام و با حضور مسئولان ملی و استانی، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و اقشار مختلف مردم در سالن سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» روستای ماهفروجک ساری برگزار می‌شود.