خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

‌شهید نصرالله شعار نیل تا فرات صهیونیست‌ها را منسوخ کند - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 14:52
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 11 توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید نصرالله راه ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی را انتخاب، و در سایه مقاومت شعار نیل تا فرات صهیونیست ها را منسوخ کند.
شهيد،نصرالله،مقاومت،امام،الهياري،توپخانه،عقيدتي،زميني،باور،1 ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه شهید نصرالله با حضور صدها نفر از ارتشیان جان بر کف نیروی زمینی ارتش، ظهر امروز در مسجد داخل پادگان امام رضا (ع) برگزار شد و ارتشیان بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید بیعت کردند.
حجت‌الاسلام ناصر الهیاری، رئیس عقیدتی سیاسی گروه 11 توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی روز پنج‌شنبه در این آیین بیان کرد: همه دنیا به اقتدار شهید نصرالله در رهبری حزب‌الله معترف هستند و این شهید بزرگوار توانست یک مجموعه مقتدر در جبهه مقاومت ایجاد کند.
وی راز موفقیت شهید نصرالله را ولایتمداری، ولایت‌پذیری و اطاعت‌پذیری خواند و ادامه داد: اگر بخواهم کسی را مثال بزنم که صد در صد مطیع رهبر و امام خود بود، باید از شهید نصرالله سخن به میان بیاوریم.
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 11 توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد: شهید نصرالله در خودسازی و کسب معارف دینی بسیار خوب عمل کرد و به هیچ عنوان خودبرتربینی نداشت و از این رو خود را مطیع محض ولایت می‌دانست.
الهیاری افزود: شهید نصرالله انسان‌های وارسته‌ای چون خودش را تربیت کرد؛ ارتشی که جز خداوند کسی را نبینند و در مقابل کفر و ظلم بایستند.
وی اضافه کرد: شهید نصرالله به امام خامنه‌ای باور داشت و نتیجه باور او را می‌توان در جنگ 33 روزه دید که با باور راستین به پیام مقام معظم رهبری عمل کرد و با مقاومت به پیروزی دست یافت.
رئیس عقیدتی سیاسی گروه 11 توپخانه نزاجا همچنین به مقاومت ملت فلسطین در برابر صهیونیست‌ها هم اشاره و بیان کرد: سازش جز خفت و خاری چیزی به همراه نخواهد داشت زیرا سازش در جریان فلسطین بارها امتحان شده و نتیجه‌ای نداشته است.
الهیاری همچنین با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی شر مطلق است و در جنایت‌گری به هیچ اصولی پایبند نیست، گفت: شهید نصرالله راه ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی را انتخاب، و در سایه مقاومت شعار نیل تا فرات صهیونیست‌ها را منسوخ کند؛ فلسطین نیز راهی جز مقاومت ندارد.
انتهای پیام/