خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شهدا همواره سرمشق، الگو و جهت دهنده راه برای ما هستند

مهر | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 16:24
رییس بنیاد مستضعفان در همایش ملی تشکل‌های ایثارگری خادمیاران شهدای کشور گفت: شهدا نبض تپنده امت ما در تاریخ کشور بوده و همواره سرمشق، الگو و جهت دهنده راه برای ما هستند.
شهدا،ياد،كشور،دهقان،خادم،خدا

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین دهقان رئیس بنیاد مستضعفان در همایش ملی تشکل‌های ایثارگری خادم یاران شهدای کشور (فرزندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدا، اظهار کرد: هر جا نشست و اجلاسی در سطح ملی برگزار می‌شود، بیرق بلند آن نام و یاد امام راحل (ره) است و امروز قلب آزادی خواهان زیادی در سراسر دنیا با یاد و نام ایشان می‌تپد.
وی افزود: به شما که خادم گلزارها و خانواده شهدا هستید، تبریک می‌گویم زیرا این توفیق بزرگی است که خدا نصیب شما کرده که به کسانی خدمت می‌کنید که نزد خدا بسیار عزیزند.
سردار دهقان خاطرنشان کرد: شهدا نبض تپنده امت ما در تاریخ کشور بوده و همواره سرمشق، الگو و جهت دهنده برای ما هستند، زیرا شهدا نیز مظهر دینداری، ولایتمداری و تکرار عاشورای حسینی (ع) بودند که این امر بسیار عظمت دارد و الهام بخش است.