خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجرای اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم در احمدآباد مستوفی تسریع شود

مهر | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 16:24
اسلامشهر- فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تسریع اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم در احمدآباد مستوفی تاکید کرد.
پروژه،ميدان،هندسي،حبيبي،اعظم،پيامبر،مرتبط،اصلاح

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی ظهر پنجشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم (ص) احمدآبادمستوفی در جمع خبرنگاران گفت: تمامی ارگان‌های مرتبط با این پروژه بر اساس تقسیم کاری که صورت گرفته با عمل به وظایفشان به تکمیل آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمک کنند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، حسین حبیبی در جریان بازدید از این پروژه در جمع مسئولین دست‌اندرکار این طرح که در محل حاضر بودند، اظهار داشت: با توجه به اهمیت ویژه جاده احمدآباد مستوفی به واسطه دسترسی آن به محورهایی همچون بزرگراه آزادگان، آزادراه تهران-ساوه و تردد سنگین وسایل نقلیه که به بروز ترافیک در میدان پیامبر اعظم (ص) می‌انجامد، لازم است تا پروژه اصلاح هندسی این میدان با شتاب بیشتری دنبال شود.
حبیبی عنوان کرد: ضروری است نهادهای مرتبط همچون راهداری، برق، پلیس راه و… نهایت همکاری را با شهرداری به عنوان مجری این پروژه به عمل آورند.‌
بر اساس این گزارش در ادامه با برگزاری جلسه‌ای در بخشداری مراحل مختلف اجرای این پروژه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و عوامل مرتبط با این طرح، گزارشی از اقدامات اجرایی خود ارائه دادند.‌
گفتنی است که پروژه اصلاح هندسی میدان پیامبر اعظم (ص) جهت رفع گره ترافیکی محور احمدآبادمستوفی از سوی شهرداری آغاز شده و در حال حاضر مراحل مختلف ایجاد دوربرگردان در ضلع جنوبی میدان و نیز عملیات اصلاحی لازم در خود میدان در حال انجام است.