خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حمله رژیم صهیونیستی به دفتر رسانه‌ای حزب‌الله در بیروت

باشگاه خبرنگاران | بین‌الملل | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 16:52
در ادامه جنایات ضدانسانی رژیم صهیونیستی علیه لبنان، ساعاتی قبل دفتر رسانه‌ای حزب‌الله واقع در ضاحیه بیروت هدف حمله هوایی قرار گرفت.
رژيم،حمله،هدف،جنايات،صهيونيستي

در ادامه جنایات ضدانسانی رژیم صهیونیستی علیه لبنان، ساعاتی قبل دفتر رسانه‌ای حزب الله واقع در ضاحیه بیروت هدف حمله هوایی قرار گرفت.
گفتنی است حمله صهیونیستی که یک مؤسسه رسانه‌ای را هدف قرار داد، جنایتی غیراخلاقی است که به سلسله جنایات این دشمن افزوده می‌شود.
این حمله نشان از خشم این رژیم از نقش رسانه‌ای مقاومتی دارد که با حرفه‌ای‌گری و دقت مدیریت نبرد رسانه‌ای را برعهده گرفته است، به ویژه پس از آغاز عملیات زمینی صهیونیست‌ها.
علاوه بر این، پس از بازدیدی که روابط رسانه‌ای مقاومت برای خبرنگاران در ضاحیه جنوبی ترتیب داد، مشخص شد که ادعا‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن مکان‌های نظامی، صرفاً بهانه‌های دروغینی برای حمله به غیرنظامیان است.
این بازدید به خوبی نادرستی این ادعا‌ها را آشکار کرد و نشان داد که هدف اصلی، مردم غیرنظامی بودند، نه مکان‌های با کاربری نظامی.
این حملات همچنان در تضاد با اصول انسانی و قوانین بین‌المللی ادامه دارند و تلاشی آشکار برای سرکوب صدای حقیقت در برابر جنایات جنگی این رژیم است.