خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش بسیج رسانه به حذف خبرنگار از سوی مدیرکل ورزش کردستان

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 16:52
رئیس بسیج رسانه استان کردستان در واکنش به اقدام مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مبنی بر حذف خبرنگار تسنیم به دلیل شفاف سازی و انتقاد گفت: مدیران باید یاد بگیرند که انتقادپذیر باشند.
خبرنگاران،رسانه،بسيج،بانوان،استان،گزارش،كردستان،عرفاني،رويدا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سجاد عرفانی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران که در سالن جلسات سپاه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: شبکه‌سازی بسیج رسانه کاری به هیچ حزب و گروهی نداشته و با تعامل و همکاری لازم با تمام خبرنگاران تشکیل خواهد شد؛ این شبکه خانواده‌ای منسجم و همه کنار هم هستند.
وی افزود: در قالب این کار تلاش و همکاری همه خبرنگاران استان مورد توجه بیشتری قرار خواهد گرفت و قدردانی از فعالان رسانه جزو وظایف ماست که قطعاً نهایت تعامل را با آنها خواهیم داشت.
رئیس بسیج رسانه استان کردستان از برگزاری رویداد "طنین" به همت سازمان بسیج رسانه و در راستای برگزاری سومین جشنواره ملی رسانه‌ای بانوان حریم رسالت در کردستان خبر داد و گفت: جشنواره ملی حریم رسالت در راستای محورهای رویداد معرفی الگوهای موفق بانوان ایرانی به ویژه بانوان بومی همراه با روایت و واقعیت زندگی آنها و وضعیت حقیقت زنان خارج از کشور برگزار خواهد شد.
وی به برگزاری رویداد طنین بانوان به عنوان رسانه امید در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: چند سخنران در مورد موضوعات مختلف بانوان روایات مختلفی را بیان می‌کنند، مستندات و آثار خبرنگاران در بخش کلیپ، گزارش ویدویی، موشن گرافی، اینفوگرافی، مستند، عکس، گزارش تحلیل، یاداشت، سرمقاله، مصاحبه، تیتر در سامانه ثبت و برای داوری ارسال که بعد از انتخاب نفرات اول استانی در اختتامیه گیلان به صورت کشوری نیز داوری می‌شود.
عرفانی بیان کرد: هیئت نویسندگان در بسیج رسانه فعال و موضوعات مختلف به نویسندگان اعلام و تحلیل خواهد شد.
وی از تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز با هدف مقابله با نفوذ رسانه‌های معاندی که بر علیه خبرنگاران استان فعالیت می‌کنند، خبر داد و عنوان کرد: آسیب‌شناسی‌های لازم در این باره صورت خواهد گرفت.
رئیس بسیج رسانه استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود در واکنش به اقدام مدیرکل ورزش و جوانان کردستان مبنی بر حذف خبرنگار تسنیم به دلیل شفاف‌سازی و انتقاد؛ درباره انتشار گزارش انتقادی از خانم غلام‌ویسی مدیرکل این دستگاه گفت: مدیران باید یاد بگیرند که انتقادپذیر باشند، هیچ کس به خبرنگار حق ندارد بگوید که تو چرا این کار را کردید، این گزارش را منتشر کردید.
عرفانی وعده داد که از ظرفیت سازمان بسیج رسانه به خبرنگاران منتقد کمک خواهیم کرد.
تا بتوانیم پشتیبان خبرنگاران هستیم، ما مطالبه‌گر هستیم و قصد داریم کار انجام شود، خبرنگاران به مسائل مختلف اجتماعی باید ورود پیدا کنند.
انتهای پیام/484/