خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سخنی با پلیس زنجان/ اقدامات فراجا را به مردم بگویید

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 16:53
خدمات بی منت پلیس کمتر به شهروندان زنجانی انعکاس داده شده و انتظار می رود مسئولان پلیس استان در این خصوص در تصمیمات خود تجدیدنظر کنند.
پليس،امنيت،زنجان،برقراري،مقابله،كشور،انعكاس،راستاي،اخبار،140 ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان،‌ طی سالیان گذشته فرماندهان و رؤسای تخصصی پلیس چه در مرکز و چه در استان‌ها با رسانه‌ها همکاری خوبی داشتند و فرماندهان پلیس،‌ مردم را در جریان اخبار عملیات‌های موفق پلیس در راستای برقراری امنیت در کشور می‌گذاشتند، اما اکنون که در آستانه هفته فراجا قرار داریم طبیعی است که انعکاس این اخبار دو چندان شود.
با این حال،‌ این حق طبیعی مردم است که از طریق رسانه‌ها،‌ مطلع شوند که پلیس با چه زحمت و مشقتی در راستای برقراری امنیت تلاش می‌کند و با تمام توان اجازه نمی‌دهد مخلان امنیت به هر طریقی بتوانند سرمایه بزرگ کشور به‌نام "امنیت" را مختل کنند تا از آن طرف خوراک خوب خبری برای رسانه‌های معاند هم فراهم شود.
پس از پیروزی شکوهمند اسلامی ایران و بعد از جنگ هشت ساله تحمیلی علیه کشور عزیزمان ایران‌،‌ امنیت حرف نخست را در کشور زده و با اینکه طی سالیان گذشته،‌ گروهک‌های تروریستی چه در همسایه‌های غربی و چه همسایه‌های شرقی کشورمان،‌ امنیت آن‌ها را مختل کرده بودند ولی به لطف تدابیر مقام معظم رهبری و وجود نیروهای مسلح قوی، نتوانستند خللی در امنیت کشور چه در مرزها و چه در داخل شهرها ایجاد کنند.
برکسی پوشیده نیست فراجا نقش بسیار مهم و تأثیرگذاری در برقراری امنیت در کنار سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی دارد و به وفور پاسگاه‌های پلیس حتی در دورافتاده‌ترین شهرها قابل رؤیت است و روزی نیست که این نهاد مقدس،‌ در راه برقراری امنیت شهید تقدیم انقلاب نکند.
مقابله با اشرار و اراذل و اوباش،‌ مقابله با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا،‌ مقابله با سارقان،‌ مقابله با مخلان امنیت، برقراری نظم در ترافیک شهری توسط پلیس راهور و ده‌ها مأموریت دیگر فقط بخشی از وظایف پلیس است که حتی روزی بدون حضور پلیس قابل تصور نیست.
در استان زنجان هم قبل از خرداد 1401،‌ خدمات متعدد پلیس ‌به خوبی به مردم ارائه می‌شد ولی این ارتباط بعد از خرداد 1401 ‌کمرنگ‌تر شده و رسانه‌های استان از این موضوع گلایه دارند.
‌سال‌های قبل در طول سال حداقل دو نشست خبری با رسانه‌ها برگزار می‌شد و خبرنگاران می‌توانستند سؤالات و برخی مشکلات موجود را از فرماندهان پلیس زنجان مطرح کنند ولی مـتأسفانه بعد از خرداد 1401 خبری از این نشست‌ها نیست و به نظر می‌رسد انعکاس اخبار پلیس زنجان به شهروندان زنجان در راستای تقویت فراجا،‌ کاهش یافته است.
با تمام این تفاسیر،‌ رسانه‌های داخل کشورمان در حال حاضر در خط مقدم مقابله با دشمنان قرار دارند، و دغدغه‌ای جزء انعکاس اخبار خوب،‌ مفید و امیدبخش در راستای انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی ندارند و انتظار می‌رود مسئولان کشورمان نیز در این راستا با رسانه‌ها همکاری خوبی داشته باشند.
انتهای پیام/.