خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اجتماع ۴ هزار نفری نوجوانان مساجد و مدارس آرمانی تهران در حمایت از سیدالشهدای مقاومت

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 18:46
بعد از ظهر پنجشنبه ۱۲ مهر، مراسم عهدواره نوجوانان و جوانان مساجد و مدارس آرمانی با محوریت حمایت از سید مقاومت از سوی ستاد طرح شهید آرمان برگزار شد.
مقاومت،نوجوانان،لبنان،تأكيد،جوانان

مراسم عهدواره نوجوانان و جوانان مساجد و مدارس آرمانی با محوریت حمایت از سید مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان با حضور ۴هزار نفری نوجوانان مساجد تهران و با هدف تأکید بر همبستگی و حمایت از جبهه مقاومت و انتقال ارزش‌های ایستادگی و مقاومت به نسل جوان، در فضای پرشور و معنوی قطعه ۲۱ بهشت زهرا (س) تهران برگزار گردید.
در این عهدواره، نوجوانان و جوانان با تجدید عهد با آرمان‌های مقاومت، به ویژه با سید مقاومت، تعهد خود به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان را اعلام کردند.
این مراسم با حضور جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و مذهبی و سخنرانی‌های الهام‌بخش درباره اهمیت مقاومت و پایداری در برابر ظلم همراه بود.
شرکت‌کنندگان با سر دادن شعار‌های همبستگی و آزادی، ضمن یادآوری رنج‌های مردم غزه و لبنان، بر نقش محوری نوجوانان و جوانان در حفظ این آرمان‌ها تأکید کردند.
در پایان، بیانیه‌ای به نمایندگی از شرکت‌کنندگان قرائت شد که در آن بر ادامه راه مقاومت تا رسیدن به پیروزی تأکید شد.