خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گرفتگی فاضلاب حاشیه رودخانه آبشوران کرمانشاه رفع شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 18:52
مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه از رفع گرفتگی فاضلاب حاشیه رودخانه آبشوران در منطقه جنوب شهر کرمانشاه خبرداد.
فاضلاب،كرمانشاه،شهرستان،آبفاي،ناصري،انتهاي،بازديد

اکبر ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: گرفتگی فاضلاب در حاشیه رودخانه آبشوران واقع در انتهای کوچه سرهنگ سالمی به سمت میدان آزدگان که فاضلاب شهرک‌های زیباشهر و متخصصین هم به این مسیر منتهی می‌شد، به طور کامل برطرف شد.
وی افزود: پس از بازدید میدانی از محل به همراه کارشناسان امور بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شهرستان کرمانشاه، دستورات لازم برای ساخت 12 منهول آدم رو جهت بازدید و لایروبی صادر شد.
ناصری خاطرنشان کرد: در این پروژه علاوه‌ بر ساخت 12 منهول، بیش از 570 متر شبکه جمع‌آوری فاضلاب با لوله های پلی اتیلن در سایزهای 250، 500، 700 و 800 میلی‌متر اجرا شد.
وی ضمن تشکر از کارکنان امور بهره‌برداری‌ و توسعه فاضلاب شهرستان گفت: این عملیات با تلاش شبانه‌روزی همکاران واحد اجرائیات آبفای کرمانشاه و در کمترین زمان ممکن انجام شد.
مدیر آبفای شهرستان کرمانشاه در پایان از شهروندان درخواست کرد؛ در صورت مشاهده هرگونه شکستگی در حوزه آب و فاضلاب با مرکز 24 ساعته ارتباطات مردمی (122) تماس بگیرند.
انتهای پیام/