خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تا هفته آینده بارش باران و وزش باد شدید مهمان شهر‌های شمالی خواهد بود

باشگاه خبرنگاران | اقتصادی | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 20:41
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: از امشب تا ابتدای هفته آینده شاهد بارش باران و وزش باد و گردوخاک در شهر‌های شمالی و شمال غرب کشور خواهیم بود.
شمال،شرق،شنبه،البرز،خزر،جمعه

صادق ضیائیان، مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه شاهد بارندگی در نواحی شمال و شمال غرب کشور هستیم؛ گفت: از امشب تا شنبه در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی بارندگی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: طی روز‌های جمعه و شنبه علاوه بر اردبیل و ارتفاعات البرز در شمال خراسان رضوی نیز شاهد بارش پراکنده باران خواهیم بود.
او با بیان اینکه از بعدازظهر شنبه و روز یکشنبه بارش‌ها در خراسان جنوبی به شکل پراکنده رخ می‌دهد؛ گفت: وزش باد شدید در روز‌های پنجشنبه و جمعه در غرب و جنوب غرب، جنوب و مرکز، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، شرق و شمال شرق کشور در برخی نقاط موجب گردوخاک خواهد شد.
وی یادآور شد: همین شرایط روز شنبه در جنوب غرب و شمال شرق و شرق کشور رخ خواهد داد.
وی با بیان اینکه از امشب در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل دمای هوا کاهش می‌یابد؛ گفت: روز‌های جمعه و شنبه همین شرایط برای شمال شرق و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی انتظار می‌رود.
ضیائیان با بیان اینکه دریای خزر تا سه روز آینده مواج و متلاطم است؛ گفت: آب‌های خلیج فارس روز جمعه همین شرایط را خواهد داشت.
خبرنگار: محبوبه کباری