خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نخستین یادواره 34 شهید هنرمند کرمانشاه برگزار شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 12 مهر 1403 - 20:52
نخستین یادواره 34 شهید هنرمند استان کرمانشاه در راستای کنگره ملی 9800 شهید استان امروز با حضور خانواده شهدا و هنرمندان برگزار شد.
شهداي،استان،كرمانشاه،هنرمند،اسلامي،سپاه،معظم،شهيد،مراسم،خانو ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، نخستین اجلاسیه شهدای هنرمند استان با میزبانی خانواده معظم این عزیزان امروز پنجشنبه 12 مهرماه 1403 در تالار شهید آوینی کرمانشاه به کار خود پایان داد.
این مراسم با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری انقلاب اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی شهرداری، بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار استان برگزار شد.
در این مراسم که در راستای کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه و با حضور 34 خانواده معظم شهدای هنرمند و همچنین بیش از 300 بسیجی هنرمند برگزار شد، کیوان ماه‌ور رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان و سرهنگ بهشتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) به ترتیب به عنوان سخنرانان اصلی به بیان سخنرانی پرداختند.
اجرای گروه سرود، قرائت شعر توسط دو تن از شاعران، رجزخوانی دختر شهید، پخش نماهنگ و مستند با محوریت شهدا، تجلیل از خانواده معظم شهدای هنرمند و قرائت بیانیه بخشی از محتوا و برنامه‌های اجلاسیه شهدای هنرمند استان کرمانشاه بود.
سرهنگ سعید بهشتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه مقتدر و فرصت شناس ایران اسلامی با تأسی به شهدای اسلام به ویژه شهدای جبهه مقاومت هیمنه پوشالی و شکننده اسرائیل غاصب و حامیانش در منطقه را در هم کوبیده است.
وی عنوان کرد: اقدامی که در وعده صادق یک انجام شد تنها برای این بود که به دشمنان بفهمانیم قدرتشان پوشالی است و به مردم جهان بگوییم ما قدرت داریم اما خویشتن‌داری می‌کنیم و آن روز جبهه مقاومت خوشحال شد و مردم و کودکان غزه یک شب راحت و بدون دغدغه خوابیدند.
انتهای پیام/