سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

عملیات «وعده صادق ۲» قدرت ایران را به نمایش گذاشت

مهر | استان‌ها | جمعه، 13 مهر 1403 - 00:18
شفت- _ امام جمعه شفت گفت: عملیات «وعده صادق ۲» قدرت ایران را در دنیا به نمایش گذاشت.
عملیات «وعده صادق ۲» قدرت ایران را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی شامگاه پنجشنبه در یادواره سردار شهید محمد عزیز ریاضی در مسجد شهدای روستای نهزم شفت با بیان اینکه شهدا پاداش مجاهدت‌های خود را از پروردگار گرفتند، اظهار کرد: ما باید از سبک زندگی مجاهدانه شهدا الگو بگیریم و آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم.
وی افزود: امروزه استقلال کشور، عزت و عظمت ملت ایران در منطقه و جهان مرهون فداکاری‌های شهدا و خانواده شهدا و ایثارگران است و ما باید قدردان این مجاهدت‌ها باشیم.
حکیمی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در طول دفاع مقدس نگذاشتند، یک وجب از خاک میهن ما به دست دشمن برسد، ادامه داد: وظیفه ما این است که مانند حضرت زینب کبری (س) در انعکاس این رشادت‌ها تلاش کرده و برای نسل جدید تبیین کنیم.
وی در ادامه با مقایسه تاریخی واقعه عاشورا و وقایع امروز غزه و لبنان افزود: همانطور که خط جهاد پس از شهادت امام حسین (ع) جان دوباره گرفت، در عصر حاضر هم جهاد در محور مقاومت، با شهادت بزرگانی چون سید حسن نصرالله تقویت می‌شود.
امام جمعه شفت با بیان اینکه مدیون عظمت و ایثارگری و فداکاری شهدا هستیم، اظهار کرد: در اوایل انقلاب با دستان خالی و جانفشانی شهیدان و ایثارگران در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادیم ولی امروز به برکت خون شهدا و توانمندی جوانان این مرز و بوم، به تکنولوژی موشک مافوق صوت دست یافته‌ایم.
وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ در شرایطی رقم خورد که رژیم صهیونیستی غرق در قهقه‌های مستانه خود بود و حمله‌ای که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به قلب رژیم صهیونیستی داشتند تأثیر خود را بر جهان اسلام گذاشت و امروز این رژیم منحوس در سردرگمی قرار گرفته است.
امام جمعه شفت با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ جهان را تحت تأثیر قرار داده و قدرت ایران را به نمایش گذاشت، گفت: رژیم صهیونیستی جرأت پاسخ به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و قادر نخواهد بود حمله‌ای را به مواضع جمهوری اسلامی ایران ترتیب دهد، چون از قدرت نظامی ایران واهمه دارد و این مرهون خون پاک شهدا است.